תנו לו כבוד: רון פיאטוב, זכה ב 3 מדליות יוקרתיות

הוא רק בכיתה ח’ אבל רון פיאטוב, תלמיד פנימיית הכפר הירוק, אך באיגוד ההתעמלות הישראלי רואים בו הבטחה גדולה לעתיד.
בימים אלה נוסף שמו להיכל התהילה של האיגוד, כמי שהביא לישראל 3 מדליות :

הוא זכה במדליית זהב בהתעמלות מקבילים, ובמדליית כסף בקפיצות ומדליית ארד בהתעמלות קרקע ובמתח כשייצג את ישראל בתחרות העולמית להתעמלות קרקע ומכשירים, שנערכה בשבוע שעבר בבודפשט הונגריה.

רון מספר:”אנחנו שלושה אחים ואני היחידי במשפחה שעוסק בספורט. התעניינתי בזה לראשונה כשראיתי התעמלות בערוץ הספורט ומאז אני מתאמן כבר שש שנים.

כדי להיות ספורטאי מצטיין צריך להתאמן הרבה ולהתמיד ואני מתאמן שלוש וחצי שעות ביום 6 ימים בשבוע. אני לא שומר על תזונה מיוחדת, ומשתדל לשמור על שגרת אימונים יחד עם שגרת הלימודים. זה מאוד לא פשוט.

עברתי להתגורר בפנימייה בכפר הירוק כי היא קרובה למועדון הספורט בהדר יוסף שבו אני מתאמן. אני נהנה מחיי הפנימייה אבל לא דורש יחס מיוחד.

ההורים שלי מתגוררים בצפון, הם רוצים שאהיה ספורטאי ולכן אמרו לי לך עם החלום שלך..והלכתי.
ההתעמלות עבורי היא חלק משמעותי בחיים שלי והמקצועות בהם אני טוב הם מקבילים וקרקע. החלום הגדול שלי הוא להגיע לאולימפיאדה, כבר השתתפתי התחרויות בברלין ולטבייה . ומזו האחרונה שנמשכה שלושה ימים באירופה חזרתי עם המדליות”. וכן, הוא בהחלט חולם על השתתפות באולימפיאדה.

אדוארד גולוב, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בהתעמלות מכשירים אומר על החניך שלו: “רון מתעמל צעיר ומוכשר בתחילת דרכו המקצועית, הוא מאוד מתמיד באימונים ומגלה עניין ורצינות למקצוע. אני מאוד מקווה שרון יוכל לתרום את חלקו באליפות אירופה שתהיה בשנה הבאה וגם באליפות ישראל אשר תיערך בחודש יוני הקרוב. רון עשה החלטה אמיצה לעבור מהצפון למרכז במטרה להתקדם בהתעמלות ובלימודים. רון מתאמן במועדון ההתעמלות מכבי תל אביב, במועדון זה מתאמנים טובי המתעמלים בארץ: אלכס שטילוב ועוד.. מאחל לו בהצלחה בדרכו הלימודית ובקריירה הספורטיבית”.

 

תגובות