עיריית כפר סבא נרתמת למען נפגעי האסון בנפאל

ראש העיר יהודה בן חמו קורא לתושבי העיר להתגייס למען הישראלים ותושבי נפאל שנותרו ללא קורת גג ומזון במטרה לסייע עם ארוחות חמות, שמיכות, מקומות לינה, סיוע פיזי, קשר עם המשפחות, ביגוד, ליווי בבתי חולים ועוד.

בעקבות רעידת האדמה הקשה שפקדה את נפאל השבוע, נערכים מבצעי גיוס והירתמות על מנת לסייע לנפגעי הרעש בנפאל, שמטרתם לעזור למדינה הפגועה ולטפל ביעילות המירבית ובמהירות האפשרית במאות אלפי התושבים שנותרו ללא קורת גג, מזון או מים.

מיד לאחר האסון בית חב״ד נפאל הפך למוקד סיוע חירום לכל הישראלים השוהים במדינה, כ-1800 ישראלים בימים אלו. כאמור, רעידת אדמה בעוצמה 7.9 פקדה את נפאל ביום שבת. מדובר ברעש האדמה החזק שפקד את המדינה ב-81 השנים האחרונות. בעקבות רעידת האדמה קרסו בניינים בבירה קטמנדו ומקדשים עתיקים ומדיווחים עולה כי מניין ההרוגים עומד על מספר אלפים.

בזמן שמתבצעות עבודות החילוץ, בית חב"ד נפאל מעדכן כי מוצרי היסוד אוזלים ויש צורך בסיוע. אגף הרווחה בעיריית כפר סבא בקשר ישיר עם בית חב"ד וזאת על מנת לסייע ככל הניתן. למידע בנושא סיוע ותרומות ניתן לפנות למוקד 106 העירוני או לאגף הרווחה: i-revacha@ksaba.co.il

לקריאה לסיוע נענו ארגוני המתנדבים בכפר סבא יחד עם יו"ר ארגוני המתנדבים, ירון גולדמן, אשר עומדים לשירות הציבור על כל שכבותיו. בכפר סבא פועלים 80 ארגוני מתנדבים על בסיס וולונטארי וללא מטרות רווח.

בן חמו, "תושבים יקרים, בימים אלה אזרחים בעולם וביניהם גם ישראלים הפכו לקורבנות של איתני הטבע האכזריים. את העיר כפר סבא מובילים ערכים של סובלנות, מחויבות חברתית ועזרה לקהילה ובמיוחד ברגעים כאלה אני פוגש תושבים איכפתיים שרוצים לתמוך ולסייע. אני בטוח כי תמיכה תקל על הסיוע ההומניטרי ותחזק את הישראלים המחולצים ואת הרבים שנותרו ללא קורת גג. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומייחל לימים טובים ולבשורות טובות".

תגובות

תגובות