בר אילן 11 בכפר סבא: הדיירים סובלים מחבלה וונדליסטית חמורה

מה קורה ברחוב בר אילן בכפר סבא? דיירי הבניינים טוענים לחבלה שיטתית ומעשי וונדליזם חמורים על בסיס יומיומי
השבוע ציפו אלמונים את מערכת האינטרקום בדבק מגע ויו"ר ועד הבית עמלה ארוכות בכדי לחסוך עלות מערכת חדשה וניקתה בעצמה את הדבק שהתרכז מסביב ללחצני האינטרקום. 

במהלך השבוע שלפני יום העצמאות טופלו הגינות בבר אילן 11. העבודה כללה הטמנת צנרת חדשה, טיפול בגינה ושתילת צמחים חדשים לקראת הקיץ. "ממוצאי יום העצמאות אנחנו נתקלים בוונדליזם ונזקים מכוונים", אומרת היו"ר.

כמו מה למשל?

"ניסיון לגניבת פטוניות והזזת חרסים במוצאי יום העצמאות. המעשה נצפה על ידי במהלך טיול שלי עם הכלב ואף היו חילופי דברים בנושא עם האדם שניסה להזיז את החרס/לקחת פיטוניות. ניסיונות להזזת חרסים ששתלנו בהם על ידי דייר/ת של הבניין השכן. תלישת צנרת ממקומה עד לגרימת נזילות מים ובזבוז מים על חשבון הדיירים. השקיית עציצים בחומרי ניקוי ובכך לגרום למוות של השתילים. מריחת דבק מסוג סופרגלו על גבי מקשי האינטרקום עד כדי כך שלא ניתן להקיש את קוד הכניסה. תלישת חוטים מאופנוע ששייך לאחד הדיירים ושחונה באופן קבוע מאחורי הבניין".

מה נעשה עד כה?

"הוזמנו בעלי מקצוע (אינסטלאטור/גנן) לתקן הנזקים וגם הם יכולים להעיד על כך. מלבד בזבוז הזמן והטרחה לטפל בוונדילזם נגרמים לקופה המשותפת נזקים כספיים שכן, בעלי מקצוע לא עובדים חינם". 

הדיירים שוקלים הגשת תלונה במשטרה ובודקים כעת הצעות מחיר להצבת מצלמות. 

תגובות