התכתשויות פוליטיות מביכות באתר הפייסבוק העירוני

מה הקשר?

אוהד הפועל כפר סבא מאור ציוני העלה לאתר העירוני תהיה בזו הלשון:”לא נשב בשקט ונמשיך במאבק שלנו עד שנראה תוצאות בשטח! “תיקונים קוסמטיים” להכשיר את הביזיון שנקרא “האצטדיון העירוני” לא מתקבלים על הדעת וכדאי שתראו נכונות בבקשה לתוכניות יותר קונקרטיות. ראיתם את הבלאגן בשישי האחרון באצטדיון אם כך כדאי שתתעוררו בבקשה, אדוני ראש העיר נוכחת במגרש אך האם נהנית ממקום מושבך מפלא היצירה מימי הפרטיזנים לויטה?”. 

בלי שום קשר כלשהו, העלתה עיריית כפר סבא תגובה בוטה ומתלהמת לאתר העירוני בפייסבוק אשר חייב להיות נטול שיוכים פוליטיים ובוודאי לשמור על ניטרליות ולא לתקוף חבר מועצה כלשהו. התגובה שהעלתה לא פחות ולא יותר עיריית כפר סבא הייתה נגד חברת המועצה מהאופוזיציה ענת קלומל שכלל לא הייתה קשורה לתכתובת בין ציוני לעירייה: את התגובה העלתה העירייה בשם צביקה צרפתי: 
צביקה צרפתי מ"מ וסגן ראש העיר, "כעיר שמייחסת חשיבות רבה לקידום תחום הספורט העממי והמקצועני, נושא האיצטדיון העירוני נמצא בראש סדר העדיפויות של עיריית כפר סבא. בבדיקת הנושא והצגת חלופות ופתרונות מעורבים גורמי מקצוע מאגף הנדסה, היועץ המשפטי של העיריה וגורמים חיצוניים כגון התאחדות הכדורגל. ראש העיר ואנוכי פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הבעלים, סתיו שחם לשביעות רצון כל הצדדים. עם זאת, יש להבהיר לחברת המועצה, כי באם הינה רוצה לצפות במשחק בצורה ראויה ובמיוחד שהיה ידוע מראש שיש דרישת שיא למשחק הספציפי הזה יכלה לרכוש כרטיס מראש כפי שמקובל במגרשים אחרים בארץ ובעולם או להגיע לפני הזמן".


בתמונה: צביקה צרפתי

קלומל עצמה העדיפה להיות עניינית בתגובתה וענתה באותו אתר עירוני בפייסבוק :"מקווה שלא יקרה מחדל היכל התרבות באיצטדיון לויטה. העירייה עוד יכולה לשפץ את האיצטדיון במליוני שקלים ולמעשה הוא ישאר בצורתו ובמצבו כמו היום. וחשוב להקפיד על נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים". 

ציוני מיהר להגיב אף הוא ולהסביר כי אין לקלומל קשר ולא ברורה השייכות והביקורת כלפיה "חברת המועצה כלל לא הוזכרה בפוסט כך שאין צורך לדבר עלייה (רק תוייגה בו). לעצם העניין אנו מקווים כי תעשו את כל המאמצים האפשריים על מנת להפוך את אצטדיון לויטה במקרה שאין ברירות אחרות לאצטדיון ביתי וחדיש ! ולא תסתפקו רק בתיקונים קוסמטיים אשר יאפשרו את הכשרתו לליגה הבכירה כי לא זאת כלל הכיוון וכוונתנו בנושא ובכך לא עשינו כלום ולא פתרנו את המצוקה שאנו חווים בו שנים ארוכות. אנחנו רוצים אצטדיון ביתי אשר יספק חווית צפיה לכל הבאים בשעריו ואף יסחוף קהל נוסף למשחקים עקב ניראות המתקן. קחו למשל כדוגמא את היכלי התרבות המחודשים בעיר… שמחים שסוף סוף הנושא עלה לסדר העדיפויות על שולחן העירייה ורוצים שלא יירד משם עד למציאת הפתרון המיוחל מצד הקהל.
ממתינים לכל עדכון בעניין אך מנגד ממשיכים במאבק הצודק של ציבור אוהדי הכדורגל בעיר שגם עושה לה שם טוב". 

פעיל ברשימת האופוזיציה אמנון מוסאי הגיב בפוסט "מר צרפתי. במקום לעקוץ את חברת המועצה הגברת ענת קלומל שמנסה לעזור לבקשת האוהדים ( וגם היא אוהדת שהולכת למשחקים).ספר מה עשיתם לטובת שיפור האיצטדיון ב-12 השנים שאתם בשלטון??!! אני אספר לך… כלום…אפס… וגם כעת אתה מנסה למרוח ולהרגיע את האוהדים!!!". 


תגובות