מכבי מצטרפת למאוחדת וכללית בקניון כפר סבא הירוקה

קניון כפר סבא הירוקה השלים את מערך אכלוס שרותי הקהילה וחתם על עסקאות נוספות עם קופת חולים מכבי ודואר ישראל, שיפעילו סניפים בתוך הקניון עצמו, זאת לצד חנויות אופנה ותרבות פנאי. מהלך זה משלים את האסטרטגיה העיקרית לבידולו של הקניון כבעל שירותי קהילה רחבים המתכתבים עם אופי השכונה.



קופת חולים מכבי, הינה קופת חולים השנייה בגודלה בישראל, וכיום מונה מעל שני מיליון חברים. הסניף בקניון יציעה מגוון שירותים לחברי הקופה , החל מרופאי משפחה, דרך טיפת חלב ומכון להתפתחות הילד ועוד, כאשר הסניף ישתרע על פני 782 מ"ר. "מכבי שרותי בריאות" אינה קופת החולים הראשונה במתחם הקניון והיא תפעל לצד סניפי קופת חולים כללית ומאוחדת שייפעלו בקניון.

קופות חולים אינם שירות הקהילה היחיד שמוצעים בקניון ולצדם נחתם הסכם נוסף עם דואר ישראל, שיפעיל סניף מרכזי בשטחי הקניון ויעמוד לשירותם ולנוחיותם של תושבי האזור. לצד אלו פועלים היום בקניון סניף של בנק "לאומי", סטודיו LIFE לריקוד ומשחקייה יפנית "יוקידס", אשר מחזקים את מיצובו של הקניון כמרכז בילוי וקניות .

עסקאות אלו מצטרפות ליתר הרשתות הבולטות בקניון בניהם: סושית "אושי אושי", הום סנטר, שופרסל, סופר פארם, קסטרו, גולף, מקדונלדס, קבוצת פוקס, סאקס, קדס קידס, קרטר’ס, צ’רלס &קייט’, דלתא, צומת ספרים, רולדין, פיצה דומינוס, קפה לנדוור, חדר כושר מרשת "ספייס" ועוד.

מהנהלת הקניון נמסר כי "קופת חולים והדואר חודרים לקניון תוך מענה רחב למעגל הראשוני של תושבי האזור. זאת תוך פנייה לקהל רחב יותר עם פתיחת סניפים של רשתות וחנויות המעניקות מענה בכל תחומי הפנאי והאופנה. מהלך זה לצד חתימת הסכמים קודמים עם קופת חולים כללית ובנק לאומי, הופכים את הקניון למרכז קהילתי המהווה פתרון הולם תושבי האזור ."

"קניון כפר סבא הירוקה" הממוקם בשכונת כפר סבא הירוקה הוא הפרויקט המסחרי המשמעותי הראשון של חברת הבניה שבירו, אשר בנתה עד היום אלפי יחידות דיור במרכז הארץ ומעל ל-1000 יח’ דיור בשכונה. בניית קניון בולט במבנה מודרני פתוח, הינה התפתחות טבעית לפעילות החברה בשכונה ולאופייה. הקניון הוקם בהשקעה של קרוב ל-400 מיליון שח’ ומשתרע על שטח של 75,000 מ"ר, מתוכם 18,000 מ"ר מסחרי, 34,000 מ"ר חניות ומגדל משרדים בן 14 קומות. הקניון הינו קניון מקומי הפונה אל עורק תנועה ראשי (כביש 4) ומשלב אופנה, בילוי ושירותי קהילה רחבים.

תגובות