מזעזע: חבריו הזמינו אותו לגור עמם כשהיה מחוסר דיור ואז החל להתעלל בהם

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד צעיר (28), בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, פציעה בנסיבות מחמירות, סחיטה בכוח, איומים ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום שהוגש ע”י עו”ד רועי רייס, בסביבות תחילת פברואר 2015 ועל רקע מצוקת דיור אותה חווה אז הנאשם, הזמינו אותו זוג חבריו (המתלוננים) לגור עמם בדירתם באזור השרון.

החל מכניסתו של הנאשם לדירתם הוא העביר אותם מסכת ארוכה של סחיטה, אלימות, בריונות, איומים והפחדה, במהלכה אף סירב לבקשותיה של המתלוננת שיעזוב את הדירה. במסגרת התנכלויות אלו נהג הנאשם להכות את המתלונן ובת זוגתו ההרה (המתלוננת), וכן לאיים עליהם בפגיעות נוספות, בין השאר באמצעות אולר חד אשר היה ברשותו.

הנאשם נהג גם לסחוט מהמתלוננים באיומים סכומי כסף שהגיעו לסך של 18,500 ₪ ושולמו מכספי המתלוננת ובני משפחתה.

באחד המקרים, דרש הנאשם כסף מהמתלונן ומשלא נענה באופן מידי דקר אותו ברגלו באמצעות האולר, תוך שהוא מאיים עליו: “אתה רואה שאני רציני ולא מאיים סתם? אני גם מבצע, כדאי לך להביא”. במקרה אחר, בבוקר ה- 12.4.15, בזמן ששניהם שהו בסלון דרש הנאשם מהמתלונן 7,500 ₪, תוך שהוא מאיים עליו שאם לא יקבל את הסכום לידיו ירצח את המתלוננת ו”יחרים” את כל הריהוט שהם רכשו לדירה.

בהמשך היום, בעודו בסלון, אוחז בידו באולר עם מבט מאיים על פניו, דרש הנאשם מהמתלוננת שתמסור לידיו 7,500 ₪ מיידית, ו-7,500 ₪ נוספים בחודש הבא, ואיים עליה “אם לא תביאי לי את ה-7,500 אני יכול להרוג אותך, אני מרגיש שאני הולך לרצוח מישהו”.
הפרקליטות הגישה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים

תגובות