ההרכבים המוזיקליים “פאוסט” וטריו” זכו בתחרות להקות צעירות של גלריה 29 והופיעו על בימת הנוער

8 הרכבי רוק צעירים ותוססים לקחו חלק בתחרות הלהקות הצעירות שהתקיימה זו הפעם השלישית במרכז המוסיקה והבילוי “הגלריה 29”. השנה, התמודדו כולם על הפרס היוקרתי- מלגה ללימודי מוסיקה בבית הספר רימון והופעה על בימת העצמאות לנוער. כל הרכבי הרוק פועלים בגלריה 29 עם מפיקים מוסיקליים מהשורה הראשונה: עידו לדרמן, אוהד קוסקי, אפרת דהן ויוני חזק. צוות השופטים המכובד כלל את יהודה עדר- נשיא ומייסד בית הספר רימון, גיטריסט להקת תמוז ומפיק מוסיקלי של עשרות מוסיקאים בארץ, גיא מזיג- גיטריסט ומייסד להקת הדורבנים ומפיק מוסיקלי שעובד עם מיטב האומנים, אלי וינשל בעלים של כלי זמר כפר סבא ושוקי עזרא ממועדון רוטרי.
השנה פתחו את התחרות הזוכים של שנה שעברה- להקת ראסטי בלו בניהולו המוסיקלי של עידו לדרמן.

בסיומה של תחרות מותחת ומאתגרת במקום הראשון זכו שני הרכבים: פאוסט בהפקה המוסיקלית של יוני חזק וטריו בהפקתו המוסיקלית של אוהד קוסקי, אשר אלה יופיעו בבימת העצמאות לנוער. במקום השני זכו הרכב סינדרום ובמקום השלישי הרכב עין עצלה .
גם הזוכים במקומות השני והשלישי לא קופחו – הפרס השני והשלישי היה פרס כספי לרכישת ציוד מוסיקלי בתרומתם של מועדון “רוטרי” כפר סבא וכלי זמר כפר סבא.

מרכז המוסיקה בגלריה 29 פונה בעיקר לקהל של בני נוער בגילאי 12-18 ובשנה האחרונה פתח את דלתותיו לפעילויות מצומצמות לצעירים בגילאי 18-35 המציע חדר חזרות וסדנאות אומן לצעירים, כגון: דן תורן ועוד

במועדון אנשי מקצוע בתחום המוסיקלי והחברתי אשר מעניקים לבני הנוער באמצעות המוזיקה כלים, ידע ואמונה, שהמימוש העצמי וההצלחה נמצאים בהישג ידם. במועדון המוסיקה יש אולם מופעים, חדר חזרות/אולפן הקלטות, כיתת קיובייס וחנות ירוקה.
יהודה בן חמו ראש העיר, “כפר סבא היא ללא ספק עיר של מוסיקה וצלילים וההרכבים המוסיקליים הרבים שצומחים בימים אלה בעיר מעידים על כך יותר מכל. אני מברך את הזוכים בתחרות ומאחל לכולם שימשיכו לנגן, להתפתח ובעיקר ליצור עם כל הלב והנשמה”.

בן צוק, מנהל הגלריה: “תחרות הלהקות משקפת את סצנת הרוקנרול המטורפת הקיימת בכפר סבא, אין ספק כי ישנם הרכבי נוער אשר יטביעו את חותמם בז’אנר הרוק הישראלי וכי מהגלריה 29 ייצא ההרכב הבא” .

 

תגובות