מה תלבשי בקיץ הקרוב?

נשים בכפר סבא נאלצות להתמודד מדי שנה עם השאלה הקריטית מה ללבוש בקיץ. בעוד בדרום נפוץ מזג אוויר מדברי, חם ויבש ובצפון הטמפרטורות נוטות לרדת, באיזור השרון מדובר על אקלים הפכפך. מצד אחד ישנה לחות שדורשת התאמה ספציפית של בגדים ואקססוריז, אך מצד שני חייבים לשמור על קו אופנתי עמיד בפני השמש. הפתרון עבור הקיץ הקרוב צפוי להפתיע נשים בטווח רחב של גילאים ולכן כדאי להכיר אותו מוקדם ככל האפשר.

מומחים בתחום האופנה ממליצים להתחיל בסידור הארון עם נעליים לנשים. נעליים קובעות את המראה הכללי לכל אורך השנה ובעיקר בקיץ, היות והן אמורות לתת מענה על צרכים פרקטיים ואסתטיים. נעליים נוחות בקיץ חייבות להיות פתוחות ולאפשר אוורור של כף הרגל. את הנעליים כדאי לקנות על פי הטעם האישי, אך תוך כדי התאמה לשאר הפריטים. בקיץ הקרוב תוכלי לדוגמא לשלב בין נעליים ותיקים. בנוסף, תמיד אפשר להתחיל את הקיץ עם אקססוריז ותכשיטים.

היתרונות של אקססוריז בקיץ

סוגים רבים של אקססוריז מתאימים לקיץ הצפוי באיזור השרון. שרשראות מתכתבות עם בגדים נוחים ואווריריים, בעוד טבעות וצמידים יכולים להתאים לעגילים וחגורות. מעבר לכך, אי אפשר לדבר על הקיץ הישראלי מבלי להזכיר את משקפי השמש. גם בקיץ הקרוב צפויים דגמים חדשים של משקפיים להגיע לארץ ולשנות המראה האורבני של הרחובות והערים.

הסוד ללבוש אופנתי בקיץ הוא שילוב עדין בין נעליים, אקססוריז, תיקים לנשים ותכשיטים. תיק הוא פריט אופנתי חיוני ובולט, שיכול להתאים כמעט לכל מזג אוויר. מומלץ לרכוש לפחות 2-3 צבעים של תיקים בצבעים שונים וכך להבטיח את השילוב שלהם עם הבגדים. הקיץ הוא הזדמנות מצוינת להוציא את התיקים הקטנים מהארון ולהשתמש בהם כדי להשיג שילובים מרטיטים.

לא מתחילים את הקיץ בלי שמלה חדשה

עד עכשיו הסברנו איך משלבים את הפריטים הפונקציונאליים במזג האוויר החם של הקיץ הישראלי. כעת הגיע הזמן להיכנס לעובי הקורה ולבחור בגדים. בראש סדר העדיפויות של נשים באיזור כפר סבא והשרון ניצבות השמלות. אסור להתחיל את הקיץ בלי כמה שמלות צבעוניות ומרעננות. כל אחת יכולה לבחור שמלה מועדפת ולהשיג מראה מחמיא. מידות S לדוגמא מתאימות לנשים עם היקף חזה של 82 ס"מ, בעוד שמלות במידה M יתאימו לנשים עם היקף חזה של 84 ס"מ ואורך של 76 ס"מ. מידות L אידיאליות עבור נשים עם היקף חזה של 88 ס"מ ובאורך של 80 ס"מ.

מי שרוצה לגוון את המראה הסטנדרטי מוזמנת להתחיל בקיץ הקרוב. זו התקופה הטובה ביותר למצוא שילובים חדשים בין שמלות, חצאיות וחולצות. בשעות הבוקר כדאי להתמקד בבגדים קלילים ונוחים, אולם בערב כבר אפשר לעבור למכנסיים ואולי אפילו ז’קטים. הכל תלוי במצב הרוח שלכן וכמובן בדרגות החום. 

תגובות