“אפעל למען כל ניצול שואה הזקוק לסיוע”

כך אומרת יו”ר הוועדה לניצולי שואה, דבי שני :”יזמתי והקמתי את הועדה העירונית למען שורדי שואה ואני עומדת בראשה מאז. נושא שורדי השואה נמצא בסדר היום שלי לאורך כל השנה ואני יוזמת ארועים בשבילם ולמען רווחתם ואיכות חייהם בקהילה”.

לדברי שני, מאז ומתמיד הנושא היה קרוב ללבה “אבל מאז שאני מחזיקה את התיק הזה יש לי את הזכות ליזום ולפעול בתחום – פרויקט מיצוי זכויות, ארועי ׳בוקר של כיף׳ עם שורדי שואה בקניון ערים, פרויקט שידרוג רחבת אנדרטת השואה עם שילוט, דגלים, תאורה וצמחיה. שני הארועים הבאים יהיו – ארוע הוקרה שיזמתי עבור שורדי השואה בשיתוף מגדלי הים התיכון ב-29/4, כמו כן תערוכת אמנים שורדי שואה – ביניהם ציירים ופסלים, התערוכה תתקיים במרכז אלי כהן במועד שנקבע בהמשך”. 

לאחרונה יצאתי בקול קורא לתושבי כפר סבא ליידע אותי על כל מקרה של שורד שואה שנמצא במצוקה כלכלית או בדידות חברתית על מנת שאוכל לסייעחברת המועצה דבורה שני מקדמת ערב הוקרה למען ניצולי שואה בכפר סבא.

דבורה שני היא יו”ר הוועדה לניצולי שואה “אני פונה לתושבים ומזמינה אתכם ליידע אותי אם ישנה בעיה כלשהי עם שורד שואה המתגורר בכ”ס – מיצוי זכויות, מצוקה כלכלית, בדידות, וכל בעיה אחרת שקשורה לאוכלוסיה זו.”.

יצויין כי בכפר סבא יש כ – 3000 שורדי שואה. לדברי שני “מיפינו בעבודה מאד מאומצת את הרשימות השמיות ושלחנו אליהם מתנדבים שיסייעו להם במיצוי הזכויות שלהם”.

אם אתם מכירים שורדי שואה הזקוקים לסיוע אנא פנו אלי במייל iritmark@gmail.com
או בטלפון 050-9832222
 

תגובות