כפר סבא: “מי אחראי למחדל תכנון שיפוץ היכל התרבות”

יו”ר ועדת הביקורת, חבר המועצה יובל לוי דורש מראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו הבהרות לגבי התכנון הלקוי בהיכל התרבות, זאת על רקע מחדל התכנון בשיפוץ קריית ספיר שהחל עם 15 מיליון שקלים והגיע ל-60 מיליון שקלים
שאלות רבות נשאלות על רקע הבעיות שנחשפו בפורטל השרון פוסט זה לא מכבר בכל הקשור להיכל התרבות המשופץ בעלויות עתק של כ-70 מיליון שקלים.

עשרות תלונות הגיעו מתושבים רבים אשר חשו את הבעיה ביתר שאת כשהגיעו להופעה בהיכל. כמעט שנה אחרי והבעיה לא נפתרה.

בשבוע שעבר שלח לוי דרישה להבהרות בנושא והנושא יעלה במועצת העיר הקרובה. מה שמתמיה בפרשה הזו, שאף לא חבר מועצה אחד מהקואליציה השמיע קולו למרות שגם אליהם הופנו הטענוות.

תחת הכותרת "מחדלי תכנון בשיפוץ היכל התרבות, עלות ואחריות, דורש לוי לקבל לידיו את העלות הצפויה "לתיקון המחדל- הוספת 2 דלתות יציאה בתחתית האולם ? האם יתכן כי העלות תגיע לכדי 6,000,000₪ בקירוב ? ללא מעמ? מתי יושלם תיקון זה? באיזה הליך ה וחלט על הורדת פתחים? ( מי הציע ואיזה פורום אישר ההחלטה) מה המסקנות שהוסקו כלפי האחראי למחדל? האם ישנם פרוטוקולים המתעדים הליכי החלטות ומעקב ביצוע ? אבקש את הפרוטוקולים ואת בכרטסת החשבונאית של השיפוץ, כולל זו שבידי גופי משנה של העיריה". 

לכתבה הראשונה בה חשפנו את גל התלונות – לחץ כאן 

לכתבה השניה בהשרון פוסט – לחץ כאן 

דוברת העירייה מסרה בתגובה:"כהרגלו בקודש יובל לוי אינו מדייק בעובדות ולעיתים רואה צל הרים כהרים. בניגוד לדבריו, ההיכל נגיש על פי כל תקנות הבטיחות והנגישות המחמירות ובתכנונו הושקע מאמץ רב. לפנים משורת הדין החליט ראש העיר לבחון אופציה לפתוח פתח נוסף, להתקין מעלית נוספת, ולהתאים את המדרגות באולם על מנת להקל על באי ההיכל המתקשים בעליית המדרגות, וזאת במהלך שיפוץ שייערך בקיץ. בימים אלה נבחנות החלופות והאומדנים לתוספת והמספרים שהציג יובל לוי הינם כרגיל מופרזים ולא עולים בקנה אחד עם המציאות". 

תגובות