כפר סבא: הוגשה תלונה במשטרה כנגד סייעת בגן ילדים עירוני

אם לילדה בגן עירוני הגישה תלונה במשטרה כנגד סייעת בגן ילדים עירוני בכפר סבא בטענה כי הסייעת משכה את בתה מהחולצה עד כי נגרם לה חנק. 

האם טוענת כי מדובר במקרה שני שלא טופל כראוי ע”י אגף החינוך בעירייה שלדבריה אף התנערה מהגשת תלונה במשטרה. יצויין כי העירייה סירבה לטפל בנושא אלא אם תוגש תלונה במשטרה – כך נטען בפני האם.

“לפני מספר חודשים בתי פנתה אלי בטענה כי הסייעת אוחזת בה עד כאב בזמן שהיא כועסת וגוערת בה”, אומרת האם הנסערת מאוד מאז המקרה “כתוצאה מכך חלה נסיגה אצל הילדה כאשר זה התבטא בחוסר רצון ללכת לגן ולהשאר עם הסייעת, התפרצויות ופחדים בלילה בבית ועוד. נעשתה לה שיחה בעירייה אך מאז, הסייעת עוד יותר הקשתה את יחסה לבתי. באחת הפעמים בתי פנתה לסייעת בבקשה לעזרה כשאחד הילדים הכה אותה והסייעת סיננה “עזבי אותי”…

עוד מספרת האם “לפני כשבועיים נכנסתי לגן עם בתי, כאשר הילדה התישבה בשולחן עם הילדים כולל הסייעת, אני נשארתי לשוחח עם הגננת מחליפה. תוך כדי הפעילות, הסייעת לפתע התפרצה בזעם וטון רועם בעודי עומדת שם וטענה שאינה מוכנה יותר שבתי תמשיך בהתנהגותה, צעקה שבתי לא יכולה לחשוב שזה הגן שלה ולא לשתף במשחקים ושנמאס לה שהילדה אומרת לה שהיא תגיד לאמא שלה כל דבר. הסייעת קמה מהשולחן תוך כדי צעקות ויצאה”. 

האם מדגישה כי בתה דעתנית אך לא ילדה אלימה ואינה בוטה במילותיה. “המקרים האלה עברו כל גבול. אני רואה בחומרה רבה שאשה כמוה שאינה מסוגלת להתנהל עם ילדה אחת נמצאת עם גן שלם לבדה”. 

האם הגישה תלונה במשטרה וסירבה לשלוח את בתה לגן עד לטיפול משמעתי בסייעת. יצויין כי לדברי האם, גננת הגן, מסורה מאוד ומביעה אכפתיות ודאגה. 
תגובת העירייה: "בעקבות תלונת האם למשטרה, הנושא נמצא בבדיקתה ובסמכותה של משטרת ישראל והעירייה פועלת על פי הנחיותיה". 

תגובות