איך תציע נישואין עם טבעת אירוסין שבת הזוג באמת תאהב?

אם נהיה כנים לרגע, הרי שכל גבר באשר הוא רוצה, בעודו מגיע לחנות תכשיטים בכדי לרכוש לבת זוגתו טבעת, להצליח לקלוע בול לטעמה האישי. לעיתים בין הרצוי למצוי – עולם שלם חצוי ובכדי להצליח להגיע לזה נדרש מהחתן לעתיד לבצע מספר פעולות הן ברמת המקוריות של הצעת הנישואין וכן, גם בבחירת הטבעת. כיצד ניתן לשלב הכל בתהליך אחד? שמחים ששאלת. בוא נצא לבדוק.

 

הצעת נישואין מקורית – יש עוד דבר כזה בכלל?

חשוב לציין: הצעת נישואין מקורית היא לאו דווקא כזו שמתרחשת על ההר הכי גבוה במדינה אקזוטית כלשהי. מקוריות יכולה לבוא לידי ביטוי בשילוב בין תכשיט יפהפייה, מילות אהבה חמות מצד הגבר שכורע ברך לצד בת הזוג שלו. המקוריות צריכה לשלב את האלמנטים הללו לצד הרצון של הכלה המיועדת. מה הכוונה?

ובכן, לא כולן חובבות אקסטרים כפי שלא כולן מעוניינות בהצעת נישואין בחוף הים לצד ארוחה רומנטית עם שלושה נגננים ברקע. המשמעות היא: יש להתאים את הצעת הנישואין על פי עדפותיה ואופייה של בת הזוג.

כאשר אנו מדברים על הצעת נישואין מקורית אנו למשל, מתכוונים, להצעה כזו שיכולה לשלב בתוכה מספר סגנונות של הצעות נישואין בהצעה אחת. כמו לדוגמא: צניחה חופשית (כלומר, פעילות אקסטרים), ובסופה הגעה אל יעד נוסף שהוא מסעדה רומנטית ואז הצעת נישואין.
כמו כן, ניתן לשלב מספר פעולות יותר רגועות, כמו לדוגמא: רכיבה על סוסים והגעה אל "כתובת אש" ובה הצעת הנישואין או מטוס עם שלט מרחף ובו השאלה הכה מרגשת.

בחירה נכונה של טבעת האירוסין – איך עושים זאת?

יש כמה דרכים בהן ניתן להצליח לבחור טבעת אירוסין נכונה והם: להמר, לבדוק, לשאול. אנו נתחיל עם "להמר".
כשאנו מתכוונים להמר אנו למעשה מתכוונים שיש לדעת את הקווים הכללים מאוד שבת הזוג אוהבת, קרי, זהב לבן, יהלומים וללכת לחנות התכשיטים ולבקש את הטבעת "הנמכרת ביותר", כך ניתן לדעת, מבחינה סטטיסטית שיותר בנות מתחברות לטבעת מסוג 
X ולהמר על הבחירה אך מדובר על "הימור" מושכל.

אפשרות נוספת היא כמובן – לבדוק. מה הכוונה? לגשת ולהסתכל על התכשיטים שברשותה של בת הזוג ולהיווכח לסגנון העיצוב המועדף עליה, הצבעים הדומיננטיים ואבני החן או היהלומים שעוטרים אותן.
מה הכוונה "בלשאול"? הכוונה היא לגשת לאנשים הקרובים אליה ביותר (לרוב יהיו אלו אחיותיה, חברותיה או אמה של הכלה המיועדת) ואלו יוכלו לכוון אותך לבחירה הנכונה ביותר.
על ידי כל אחת מהבחירה שציינו לעיל ניתן למעשה לרכוש טבעת יפהפייה.

 

תגובות