“די אבא, בבקשה אבא די”: נחשפה פרשה מזעזעת של אלימות מופרעת שביצע אב ואמם החורגת בילדיו מנישואיו הראשונים

פרשה מזעזעת, קיצונית, חריגה ומופרעת נחשפה הבוקר: האב הביולוגי והאם החורגת ביצעו לינצ’ בילדים עד שאחד מהם נפח נשמתו
האב בן 32 נשוי ל – ב.ב ולהם שני ילדים משותפים: בן 3 ובן שנתיים. המשפחה מתגוררת בקלקיליה. 

הנאשם היה נשוי בעבר לתושבת ירדן, ולהם שני ילדים משותפים בני 8 ושבע.   

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום שהוגש השבוע, התגוררו הנאשם, ב.ב, ארבעת הקטינים ואחותה של ב.ב  בבית בסמוך לעיר קלקיליה שנמצאת בשטחי הרשות הפלשתינאית. 
הילדים התגוררו לפרקים בירדן אצל אימם ולפרקים בבית הנאשם. החל מיום 18.6.16 ועד ליום 09.01.17 התגוררו הילדים בבית הנאשם. 

במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום הלין הנאשם את הילדים בחדר הכביסה שבגג הבית. במהלך כל התקופה, נותרו הילדים ספונים בבית הנאשם, לא נשלחו למוסדות חינוך ואך לעיתים רחוקות הוצאו מהבית לבית הוריה של ב.ב אשר נמצא בקלקיליה. 

בהזדמנויות רבות ושונות, בתדירות גבוהה מאד, נהגו הנאשם וב.ב להכות את הילדים בחוזקה בכל חלקי גופם-באגרופים, בסטירות, בבעיטות, ולעיתים באמצעות חפצים שונים כגון מוט מטאטא, חגורה, כבל חשמל ושרשרת ברזל.

בהמשך איבדו הילדים את השליטה בצרכיהם, עקב כך, נהגו הנאשם וב.ב לשים להם טיטולים במהלך היום והלילה.

במהלך התקופה, ולאחר פרק זמן קצר מתחילתה, חלה הסלמה באלימות שנקטו הנאשם וב.ב כלפי הילדים: לילדים נגרמו כוויות באיברים שונים בגופם, לרבות איבר מינם, בטנם ושפתיהם. כמו כן, במהלך התקופה סבלו הילדים מהתייבשות וחוסר תזונה, פצעים, חתכים וחבלות חמורות בכל חלקי גופם.

עת היו הילדים בבית בקלקיליה, נכנס לשם הנאשם כעוס ועצבני, פנה לחדר בו שהו אותה עת הילדים והיכה אותם בחוזקה באמצעות ידיו ואגרופיו.

בהמשך, אחז הנאשם בקורבן, הניפו באוויר, והוציא את פלג גופו העליון מחלון הקומה הרביעית באומרו "אני לא רוצה אתכם, נמאס לי מכם, התעייפתי מכם". בתגובה לכך ובעודו תלוי באוויר, צעק הקורבן "די אבא, די אבא".

ב.ב ואימה נכנסו לחדר, משכו את הקורבן מידי הנאשם, החביאו אותו מפניו, ובהמשך, גירשה אימה של ב.ב את הנאשם מביתה.

בשתי הזדמנויות אחרות, במועדים שאינם ידועים במדויק למאשימה, בבית בקלקיליה, התעצבן הנאשם, תפס את הקטינים ג.ג וד.ד מחוץ לחלון ואיים כי יזרוק אותם מחלון הקומה הרביעית.

בהזדמנויות רבות ושונות , נהגו הנאשם וב.ב לקשור את הילדים בידיהם וברגליהם.

באותן הזדמנויות, בשעות היום, נהגה ב.ב לקשור את הילדים באמצעות חבלי כביסה או שרשרת ברזל ברגליהם ובידיהם, וכן לאטום את פיהם ב"סלוטייפ" ולהניחם על המזרון, לעיתים ישובים ולעיתים שכובים על גבם.

בהמשך , ובעודם קשורים, נהגה ב.ב להכות את הילדים.

בחלק מן המקרים  עת שב הנאשם מיום עבודה, הבחין בילדים הקשורים, והשאירם קשורים. בפעמים אחרות, היה משחרר את הילדים, או לחלופין, מורה לב.ב לעשות כן.

באותן הזדמנויות בשעות לילה, נהגה ב.ב, בהסכמת האב לשים לכל אחד מן הילדים טיטול, להצמיד את ידיהם לצדי הגוף, להניח טיטול נוסף שיצמיד את ידיהם לגופם, לכרוך "סלוטייפ" סביב הטיטול החיצוני ולהניחם על המזרון. בשל כך, נהגה ב.ב להלביש לילדים חולצה דרך הצוואר, מבלי להכניס את ידיהם לשרוולים.

באחת ההזדמנויות, במהלך התקופה, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, התעצבן הנאשם מקולות הבכי של הילדים. הנאשם ניגש לילדים, קשר את רגליהם וידיהם והשאירם כפותים בחדר הכביסה. רק כעבור דקות ארוכות, שב הנאשם ושיחרר את הילדים.

בשעות הערב, שב הנאשם מעבודתו לבית ופגש בילדים. הנאשם כעס על הילדים, קשר אותם בידיהם וברגליהם באמצעות "סלוטייפ" , אטם את פיהם עם "סלוטייפ" והכניסם לארון . בהמשך, לקחה ז.ז את הילדים מהמקום והם ישנו בחדרה.

כתוצאה מהקשירות, השכיבה והישיבה הממושכת של הילדים נגרמו לילדים גם פציעות מסוג- " "BED SORUSE.

במעשים המתוארים לעיל, התעלל הנאשם גופנית ונפשית במנוח ובקורבן.

במועד אחר, נטל הנאשם, מארון המטבח, סכין גדולה וחדה המשמשת לחיתוך בשר. הנאשם עלה במדרגות הבית לעבר חדר הכביסה שבגג, קרב אל המנוח את הסכין וחתך אותו באמצעותו בשורש כף ידו הימנית.

בהמשך, ניסה הנאשם לחתוך באמצעות הסכין גם את ידו של הקורבן, אולם ז.ז נטלה ממנו את הסכין. הנאשם ניסה לקחת את הסכין פעם נוספת, אולם ללא הצלחה.

בהמשך, נסע הנאשם לבית המרקחת, רכש ציוד עזרה ראשונה, הביאו לבית וב.ב חבשה את ידו של המנוח.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם למנוח חתך בידו הימנית.

במהלך התקופה רכש הנאשם חומר רעיל מסוג "OXYFLUORFEN" המשמש כרעל קוטל עשבים , במעמד הקניה, על פי בקשת הנאשם, רשם המוכר על גב אריזת הרעל "אסור לגעת".

בהמשך , נסע הנאשם ביחד עם ז.ז לבית, ואמר לה כי קנה את הרעל "בשביל להרוג את הילדים", וכי זהו "רעל חזק שהורג במקום".

בהמשך הגיע הנאשם לבית ושמע מב.ב כי "הילדים שיחקו ביניהם, בקטע מיני, וגם עשו קקה וצרכים". בתגובה לכך, הציג הנאשם לב.ב את הרעל שרכש ואמר לה שברצונו "להרעיל את הילדים ואת עצמו ולנוח".

בהמשך למתואר, הורה הנאשם לילדים לצאת לחצר הבית, מזג את החומר הרעיל לתוך שלוש כוסות פלסטיק, הניחן על רצפת החצר, וציווה על הילדים לשתות את הרעל באומרו "תשתו תמותו כמו שאני רוצה למות".

הילדים המפוחדים התנצלו על מעשיהם בפני הנאשם והתקרבו לעבר הכוסות על מנת לשתות את הרעל. אותה עת, הרחיקה ב.ב את הילדים מהכוסות עם הרעל, לקחה ושפכה את הרעל לכיור.

במהלך תקופת ההסלמה, שב הנאשם מעבודתו ושמע מב.ב כי הקורבן עשה את צרכיו בבית. זעמו של הנאשם התעורר והוא ניגש לקורבן, הכה אותו בידיו, בגבו וברגליו, בעט בישבנו וסטר לו בפניו.  אז הרים הנאשם את הקורבן מהספה, והטיח אותו בקיר הסלון.
כתוצאה נשברו לקורבן שתי שיניים.

במהלך תקופת ההסלמה, שב הנאשם מעבודתו, ושמע מב.ב וז.ז כי הילדים הטילו על עצמם את מימיהם. בתגובה לאמור, הכה הנאשם את הילדים, בחוזקה, באמצעות מקל של מטאטא, הניף את הילדים באוויר והטיח את גופם ברצפה.

בהמשך אחז הנאשם בצווארו של המנוח, הניפו באוויר וצעק לעברו: "תמות! תמות!". בהמשך, נסעו ב.ב וז.ז עם הילדים לבית בקלקיליה.

לאחר זמן מה, הגיע הנאשם לבית בקלקיליה, דרש לראות את הילדים, ולקח אותם עמו לבית. בהמשך, בהגיעם לבית, הורה הנאשם לילדים להתפשט מבגדיהם ולצאת לחצר הבית. כאשר עשו כדבריו, נטל הנאשם 2 חגורות מכנסיים, יצא לחצר, קשר בחוזקה את המנוח והקורבן, בעודם ערומים, לעמודים בחצר הבית, ואמר להם: "יאללה תישארו כך שתמותו". הנאשם הותיר את הילדים קשורים לעמודים בחצר הבית , תחת גשם, כשהם ערומים, ואף צילם ושלח את תמונותיהם לב.ב. רק לאחר דקות ארוכות, התיר הנאשם את החגורות ושיחרר את הילדים.

באחד הערבים, שב הנאשם מעבודתו נרגז ועצבני, והורה לילדים לצאת לחניה ולעמוד מול רכבו. בהמשך, נכנס הנאשם לרכבו ונסע בו לעבר הילדים במהירות של 20 קמ"ש, תוך שהוא דורס את רגליהם עם גלגלי הרכב ומנגח את גופם. בתגובה לכך, נמלטו הילדים בניסיון להגן על עצמם מפני הרכב, אולם הנאשם צעק עליהם "תחזרו", והילדים שבו לעמוד מול הרכב. הנאשם המשיך במעשיו , נסע עם הרכב לאחור, ושעט עמו בשנית קדימה לעבר הילדים תוך שהוא דורס את רגליהם ומנגח את גופם עם גלגלי הרכב שוב ושוב . רק לאחר מספר פעמים בהן הנאשם דרס את רגלי הילדים עם הרכב, נחלצו ב.ב וז.ז לעזרת הילדים והגנו עליהם מפניו.

בערב אחר, שהו הנאשם, ב.ב, ז.ז והילדים בבית. באותו המועד כעס הנאשם על הילדים, הכה אותם בידיו ובאגרופיו ובעט בהם בגופם.
בהמשך, הורה הנאשם לילדים לצאת לחניה ולעמוד מול חזית רכבו, והילדים עשו כן. או אז, נכנס הנאשם לרכבו, נסע לעבר הילדים, וניגח את גופם באמצעות חזית הרכב, תוך שהוא צועק לעברם- "אני לא רוצה אתכם". תוך כדי הכניסו ב.ב וז.ז את הילדים לבית. אז, לקח הנאשם את הילדים בחזרה מן הבית אל החניה, ושב על מעשיו, כשהוא נוהג ברכב ומנגח את גופם של הילדים באמצעות חזית הרכב, והילדים מנסים לנוס מפניו.

באותו המועד בלילה , ובהמשך למעשים המתוארים, נסעו בני המשפחה לכיוון הבית בקלקיליה. בדרך לקלקיליה, עצר הנאשם את רכבו בשטח עפר והורה לילדים לצאת מהרכב.
בהמשך, לאחר שהילדים יצאו מהרכב, נטש אותם הנאשם לבדם בחשכת הלילה, בוכים ומפוחדים, באזור שאינו מוכר להם.

הנאשם עזב את המקום ונסע חזרה לכיוון ביתו תוך שהוא אומר לב.ב שהוא "לא רוצה אותם". כעבור זמן מה, שב הנאשם למקום בו השאיר את הילדים והורה להם לעלות לרכב.

בהמשך, ולאחר שהנאשם נסע מרחק קצר, הורה הנאשם לילדים בשנית לרדת מן הרכב ולעמוד מול חזית הרכב. הנאשם נסע ברכב ונגח את גופם של הילדים עם חזית הרכב שוב ושוב, תוך שהילדים מנסים לברוח מפניו, ללא הועיל.

בתאריך 6.1.17, הגיעו חברים של הנאשם וב.ב להתארח בביתם. עובר לבוא האורחים, העבירו הנאשם וב.ב את הילדים לבית בקלקיליה על מנת שהאורחים לא יראו את החבלות על גופם ואת מצבם הבריאותי הירוד. בשעה 01:00 בלילה בין ליל שישי לשבת, או בסמוך לכך, התקשרה ח.ח, אחותה של ב.ב המתגוררת גם היא בבית בקלקיליה, ועדכנה את ב.ב אודות התנהגותם של הילדים.
בהמשך הלילה, הגיעו הנאשם וב.ב לבית בקלקיליה, אולם הילדים כבר ישנו. הנאשם העיר את הילדים משנתם בקללות וצעקות והכה אותם בסטירות ואגרופים בראשם ובגופם. הנאשם המשיך במעשיו, בעט בקורבן ברגלו, הכה את הילדים עם מקל בכל חלקי גופם, תוך שהוא שובר את המקל על גבם וב.ב מסייעת לו.

הנאשם שאל את הילדים "למה אתם עושים כך" והילדים השיבו "כי אנחנו אוהבים להסתלבט עליכם". לשמע הדברים, התעצבן הנאשם והכה את הילדים עם אגרופיו בראשם ובגופם.

הנאשם המשיך להכות את הילדים, סטר לקורבן, בעט במנוח , הטיח את ראשו בקיר והמנוח נפל על גבו. הנאשם פנה לח.ח והורה לה להשאיר את הילדים ללון בבית בקלקיליה, וב.ב הורתה לה לשמור על המנוח "כי הוא קיבל מכה רצינית בראש".

בהמשך, חזרו הנאשם וב.ב לביתם והותירו את הילדים ללון בבית בקלקיליה. בדרך לביתם אמר הנאשם לב.ב "הם הרסו לי את הסטלה".

למחרת היום, בתאריך 8.1.17 , בבית, כעס הנאשם על הילדים והכה אותם בידיו ובאגרופיו בראשם, הצליף בהם באמצעות כבל והכה אותם באמצעות מקל בכל חלקי גופם-ראש, פנים, ידיים ורגליים.

בהמשך, הטיח הנאשם את גופו של הקורבן בקיר ושב והכה את המנוח בראשו ובגופו דקות ארוכות באמצעות כבל ומקל .

הנאשם המשיך להכות את המנוח בחוזקה בראשו עד אשר גרם לנפילתו לרצפה על ראשו וגבו.

לאחר שהמנוח נפל לרצפה, אחז הנאשם בצווארו, קילל אותו וצעק לעברו "מה אתה רוצה ממני". בהמשך רצה הנאשם להכות את הילדים באמצעות מוט ברזל, אולם ז.ז התערבה והרחיקה את הנאשם מהמקום.

בהמשך הערב חזרה ב.ב לבית והכתה גם היא את הילדים בידיהם באמצעות מקל.

במהלך יום 9.1.17, הכו המשיב וב.ב את המנוח שנפל על הרצפה, איבד הכרתו ובהמשך נקבע מותו.

כתוצאה מהמכות ומההטחה בראשו, נגרמה למנוח דמומת תחת קרום הקשית שהובילה לנזק מוחי אשר הביא למותו של אי.ק המנוח, ז"ל.

הפרקליטות ביקשה מעצר עד תום ההליכים. 

תגובות