תושבי השרון: 5 דגשים לבחירה חכמה של פרקטים

ריצוף פרקט בבית הוא דבר שאי שלא רוצה להתנגד לו, אף אחד לא יכול להגיד לא לאפשרות שחלל ביתו יראה יוקרתי ומזמין, איש לא רוצה לוותר על האפשרות לתחזק את הפרקטים בצורה נוחה ונעימה ולהעניק לעצמו פתרון קל וזמין המספק בידוד תרמי ונעים לכפות הרגליים.

צילום: דינה ירון

הפרקטים ידועים כחומר גלם שאינו צובר אבק ורוב הפרקטים גם עמידים מאוד בפני שריטות שונות וסימני שחיקה במהלך השנים. ריצוף פרקט הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא יצא מהמשרדים ישירות לבתים הפרטיים והוא כאן בכדי להישאר. הפרקטים מבוקשים מאוד בכל האזורים בארץ. יש פרקטים בירושלים, פרקטים בתל אביב, פרקטים בחיפה ופרקטים בשרון וזאת משום שהשילוב בין החידושים הטכנולוגים לטווח המחירים מעניקים מגוון אינסופי של אפשרויות, אבל מאיפה מתחילים?

פרקטים בשרון – יש לנו פיתרון!

נכון, יש מבחר פרקטים עצום, אבל לפני שמתחילים לחפש חברת התקנת פרקטים בשרון, כדאי לעצור לרגע ולבחון מה הסגנון שאתם מעוניינים להשוות לביתכם? האם המראה הכפרי או הקלאסי? המראה המודרני – מינימליסטי? או דווקא הכיוון העתיק יותר שמעניק ‘דרמה’ לחלל. ההחלטה צריכה להתבסס על המצב הקיים של החלל והרצון שלכם, אם יש כזה, לשנות אותו. לעיתים מומלץ לתקשר עם מעצב פנים מנוסה שיכול לבחון ביחד איתכם את החלל ולהגיע להחלטה.

מידה כנגד מידה

רגע לפני שאתם הולכים לבחור פרקטים בשרון, מפנים זמן ביומן, יוצאים מוקדם מהעבודה לא לפני שאתם דואגים לבייביסיטר כדאי שתגיעו מוכנים מראש מבחינת המידות. תדאגו להגיע עם כל המידות של החדרים אותם אתם מעוניינים לרצף ותציינו בפני החברה האם יש מדרגות או לא והאם יש מפלסים בבית. ככל שתגיעו עם כמה שיותר נתונים תצליחו יותר לבחור את הכיוון הנכון עבורכם.

הפטנטים של הפרקטים

יש כמה סוגים מבוקשים של פרקטים כמו לדוגמא פרקט עץ מלא שהוא האיכותי מבין סוגי הפרקטים, אבל עדין הרבה יותר משאר הפרקטים וזה מתבטא בכך שאתם עלולים למצוא עליו סימני שריטות במידה ויש תנועה ערה של אנשים בביתכם. פרקט הלמינציה למשל נחשב כהרבה יותר זול ומוגדר כמוצר קל להרכבה, קל לניקוי, זול ומצויד בשכבת הגנה המונעת שריטות ופגיעה במשטח הפרקט, אבל החיסרון שלו מתבטא בצורך להחליף אותו בתדירות גבוהה.

ויהי אור

חשוב לציין שגם תאורת הבית משפיעה על בחירת הפרקט ולכן צריך לבדוק כשבוחרים את הגוון הרצוי בעת הרכישה של פרקטים לחלל הבית – האם הוא מואר באור טבעי או בתאורה פלורוסנטית?

מגלים אחריות

תושבי השרון, באם הגעתם להחלטה לבחור להתקין פרקטים בשרון, חשוב שתדעו לבחור חברה המעניקה אחריות למוצר לטווח הארוך וזאת בכדי שלא תמצאו את עצמכם לאחר כשנה עם תקלות שונות. קחו בחשבון נתון חשוב – בדרך כלל כשאתם בוחרים להתקין פרקטים בעצמכם האחריות להתקנת הפרקטים היא עליכם בלבד.
.

תגובות