5 טיפים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים כיור מטבח

הכיור משפיע ישירות על מראה המטבח ונוחות השימוש בו. כדי לבחור אותו בצורה נכונה תצטרכו לקחת בחשבון שיקולים כמו מותג, תקציב, חומרים, עיצוב ונוחות. הנה המדריך שיעזור לכם

כמעט כל פעולה שנבצע במטבח קשורה לכיור. מכאן שיש חשיבות גדולה לבחירה נכונה של כיור מטבח.

בעזרת הכיור ניתן לשדרג מטבח קיים ולחסוך בהוצאות מאסיביות על שיפוץ, כמו גם לשפר את המפרט של דירות חדשות מהקבלן. יש היום מגוון רחב של כיורים וכדאי להשוות ביניהם גם לפי מסגרת התקציב.

בנוסף, הנה כמה טיפים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כיור מטבח:

1. בחרו כיורים שמיוצרים על ידי חברה אמינה

החברה שעומדת מאחורי הכיור קובעת את העמידות שלו. בחרו כיורים שמיוצרים על ידי חברה אמינה ולא תתחרטו. תנו עדיפות לכיורים של חברה שאתם מכירים ושאפשר להשיג עליה המלצות. מותגים גדולים גם יחזיקו מחלקות טובות של שירות לקוחות, כדי שאתם תקבלו מענה לכל צורך שיתעורר בהמשך הדרך.

2. הגדירו מראש את התקציב

תקציב כללי לשיפוץ של המטבח מגלם בתוכו את רכישת הכיור. עם זאת, עליכם להתייחס בנפרד לרכישת כיור מטבח ולהכיר את המחירים המקובלים בענף. כך תוכלו להבטיח בחירה בכיור שעולה בקנה אחד עם התקציב הכללי שלכם. במידת הצורך תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקרוא חוות דעת באתרי האינטרנט.

3. בדקו את חומרי הגלם שמהם מיוצר הכיור

כיור מטבח חשוף מטבע הדברים לסוגים שונים של חומרי ניקוי ולכמויות גדולות של מים. העמידות שלו נקבעת לפי חומרי הגלם שמהם הוא מיוצר, ואותם תצטרכו לבדוק מראש. כיורים של איקאה למשל מיוצרים מנירוסטה או קרמיקה, אפשר לרכוש אותם עם ובלי מייבש והם מגיעים במגוון סוגים וגדלים. בנוסף, כיור וחצי עם משטח ייבוש HALLVIKEN מיוצר על ידי החברה מ-80% אבן ו-20% אקריל וניתן לשטוף אותו במים בלבד כדי להימנע מהיווצרות אבנית.

4. התאימו בין עיצוב הכיור לעיצוב של המטבח

הכיור הוא אחד האלמנטים הבולטים ביותר במטבח שלכם. אתם לא רק משתמשים בו על בסיס יום יומי, אלא גם מסתכלים עליו בכל פעם שאתם נכנסים לחדר. עליכם להתאים בין העיצוב של הכיור לבין העיצוב של המטבח כדי להשיג מראה מחמיא ומודרני. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא לבחור כיור רק אחרי שמחליטים על חיפוי קירות, משטח עבודה, ריצוף, ארונות וכדומה.

5. הציבו את הנוחות בראש סדר העדיפויות

כיור פונקציונאלי חייב להיות נוח. הנוחות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות והיא נמדדת לפי הנגישות, העומק והמידות. התאימו בין הברז לכיור והחליטו האם אתם צריכים כיור כפול או יחיד. כך תדעו באיזה סוג של כיור להשתמש על מנת להשיג מקסימום תועלת במינימום של השקעה כספית.


תגובות

תגובות