רעננה ציינה את יום הולדתו של דידי ארבילי ז”ל, ממקימי מפעל הכדורגל העירוני

רעננה ציינה את יום הולדתו של דידי ארבילי ז”ל, ממקימי מפעל הכדורגל העירוני
בטורניר הנצחה לזכרו, בהשתתפות מאות מתלמידיו לאורך השנים

זוכרים את דידי! בטורניר מרגש, בהשתתפות מאות שחקני בית הספר לכדורגל רעננה לאורך השנים, הונצח השבוע זכרו של דידי ארבילי ז”ל, ממקימי מפעל בתי הספר העירוניים לכדורגל שנפטר במפתיע ובטרם עת בשנה שעברה.

הטורניר הוקדש לציון יום הולדתו של דידי ז”ל, שהיה אמור לחגוג 52 ביום ה’ האחרון 22.12.16, מתוך הרצון להנציח את זכרו בדרך ספורטיבית, נעימה ושמחה, ממש כפי שהיה רוצה, ובתקווה להפכו למסורת עירונית.

את הטורניר ארגנו חבריו של דידי ושותפיו לעבודה בעיריית רעננה לאורך שנים – אלה ביאר, ראש רשות הספורט העירונית ואלה טרופ מנהל מחלקת אירועים ברשות הספורט, ובו נטלו חלק 12 קבוצות עם תלמידיו של דידי ז”ל, שאותם אימן בילדותם.

הטורניר התקיים במעמד ראש עיריית רעננה זאב בילסקי שברך את בני משפחתו של דידי ז”ל, והעלה זיכרונות מימי עבודתו של בעירייה ותרומתו למפעל הכדורגל העירוני המונה כיום 1,500 שחקנים.
עוד כיבדו בנוכחותם את האירוע חברי מועצת העיר, בכירי העירייה ומוקירי זכרו של דידי ז”ל.
כן ריגש את הנוכחים תלמידו של ארבילי ז”ל, הילד גיגי אביב שנשא דברים בשבחו כמאמן המשמעותי ביותר בחייו, שהוביל אותו להישגים עד להזמנתו בימים אלו לשחק בנבחרת ישראל. גיגי לא השאיר עין יבשה וזכה לחיבוק מראש העירייה שהתרגש מהדברים.

בטורניר זכתה קבוצת “היובל 1”, ובה שחקנים שלמדו בבית הספר לכדורגל לפני 20 שנה כתלמידי בית הספר היובל, ועתה התכנסו לשחזור הרכב הנבחרת וקטפו את הניצחון.

בתמונות: נציגי נבחרת הכדורגל “היובל 1” זוכי הטורניר, עם אלה ביאר, ראש רשות הספורט העירונית. 
צילום: דוברות העירייה



 

תגובות