סתימת פיות בקבוצת השכונות הירוקות בכפ”ס? אורית דומינסקי בר לב מנהלת בקבוצה חסמה את חושף המחדלים אמיר יעקב מייסד אתר ביקורת בונה

מאז מונתה אורית דומינסקי בר לב כאחת ממנהלות הקבוצה “השכונות הירוקות בכפ”ס”, השתנו שם כללי המשחק. אם מעיזים בקבוצה לצרף רחמנא ליצלן תושבים שאינם מהשכונה אזי היא מעלה פוסטים בסגנון “אתם מתישים אותי”…דהיינו : אל תצרפו מי שלא קשור לשכונה הירוקה, וזאת למרות שהקבוצה בת 4000 חברים מונה לפחות חצי מחבריה מכלל השכונות בעיר או אף מחוצה לה.

כשבא לה למנהלת הקבוצה אורית דומינסקי בר לב, היא פשוט מוחקת תגובות, מצנזרת או פשוט חוסמת. כמעט ואין פוסט שבו היא אינה מתערבת.

מאת: אירית מרק / טור אישי

הקבוצה, שבעבר שירתה את התושבים במידע נגיש, מסודר ואיכותי, הפכה לקבוצה בה על פי דומינסקי בר לב ישק דבר.

בפוסטים שהיא מעלה היא מכריזה הכרזות כאילו הייתה לכאורה מינימום מהנדסת עיריית כפר סבא. כך למשל בפוסט תמים של תושבת בשכונה המדברת על מצוקת חניה, מובילה דומינסקי בר לב את דעתה הנחרצת, לפיה, אין זה סביר בעיניה, כך לפי המלל שהעלתה – שעובדי הקניון מחנים ברחובות סמוכים לקניון, שהעובדים מחנים בשכונה הירוקה, רחמנא ליצלן!
דומינסקי בר לב כותבת שהיא ממתינה לפעולת הקניון, ומאיימת “מחכים לפתרון של הקניון ואם לא יהיה אז נצבע בצבע כחול לבן”…כך היא מאיימת כתגובה בפוסט

דומינסקי בר לב

חמור מכך, לאחרונה החליטה דומינסקי בר לב, להחרים את אתר ביקורת בונה המעלה פוסטים על ענייני כפר סבא. לא רק שחסמה אותו בקבוצתה בה היא אחת המנהלות, אלא גם פנתה לדניאלה זינגר המנהלת קבוצה דומה, וביקשה שתחסום אותו במקביל אף היא.
סינגר סירבה להגיב.
החסימה מטעם דומינסקי בר לב בוצעה מיד לאחר שאתר ביקורת בונה פרסם פוסט בענייני עירייה.

אמיר יעקב, מייסד אתר ביקורת בונה:”כמי שמסקר את העיר וערך עשרות סרטים בשכונות הירוקות בכל נושא החל מהאנטנות ועד מחאות הורים וכדומה, הופתעתי לגלות כי לאחר שהעליתי סרטון על ראש העירייה, נחסמתי. קיבלתי הרבה מאוד פניות זועמות מנציגים בשכונה שהופתעו לא פחות ממני לראות שנחסמתי. אדגיש כי רבים מהסיקורים שלי נעשו לאחר ובעקבות פניות תושבים מהשכונות הירוקות, לכן עצוב לראות שמי שמנהל את הקבוצה הזו, מתנהלת כנציגה מטעם. עוד חשוב להדגיש כי באחד מהאירועים הרבים שסיקרתי על פי בקשתם של הורים מהשכונה הירוקה, הגעתי לסקר כנס תושבים בשכונות הירוקות בבית הספר הירוק. הנהלת העירייה התנגדה אך מי שהיה אז נציג ההורים, שמוליק, הודיע להנהלת העירייה כי אם לא יאפשרו לי לסקר הוא מפזר את הכנס. מדי יום פונים אלי תושבים רבים התוהים מדוע נעלמו הסיקורים השוטפים והחשובים על השכונה וכשאני מסביר להם הם מביעים שאט נפש”.

דומינסקי בר לב
סירבה להגיב עניינית ומסרה רק “אנחנו כמה חברי ועד שמנהלים את הדף וזה מה שהחלטנו”.

ברמה האישית דומינסקי בר לב, אומר לך דעתי: התנהגותך מכוערת ומקוממת, אנשים חוששים להגיב פן יסולקו. מעולם לא הייתה בכפר סבא הפרדה! השכונות הירוקות הן חלק מכפר סבא ! אני עצמי מנהלת קבוצות פייסבוק ומעולם לא עשיתי הפרדה בין החברים או החרמתי מישהו מלהצטרף, אלא אם התלהם. מהרגע שמונית כמנהלת בקבוצה הפכת אותה למשהו אחר. מורם מעם. סגור. כאילו זו קבוצת v.i.p …חבל ועצוב שבשנת 2016, חברייך השותפים איתך לניהול הקבוצה, נותנים לזה לקרות.

עדכון: גם אני נחסמתי לאחר כתיבת המאמר.

תגובות