איך עוברים משרד מבלי לקרוע את הכיס – לבחור את חברת ההובלות הנכונה

 
אתם אוהבים את המשרד שלכם, אתם מרגישים בו כמו בבית אבל יש רגעים בחיים שצריכים להיפרד מהמקום הנוח והמוכר ולעבור למקום חדש. אם גם אתם נמצאים כרגע בעיצומו של מעבר המשרד למשכן חדש אתם בודאי שוברים את הראש כיצד לעבור את ההובלה בשלום מבלי לגרום נזק לחפצים היקרים והציוד המשרדי הרגיש ובעיקר מבלי לגרום נזק לכיס שלכם. הובלת משרד עם אתר המובילים בישראל לא צריכה להיות משימה בלתי אפשרית אבל בהחלט אפשר לומר שלהעביר משרד מצריך מאיתנו תכנון מוקדם והכנות בהתאם. בדומה למעבר דירה או בית פרטי, גם במשרד יש רהיטים וחפצים שאתם חושבים שאתם מסוגלים להעביר בעצמכם אבל ההמלצה הגדולה שלנו אליכם היא לא לקחת סיכונים ולא לנסות לעשות את ההובלה, מלאה או חלקית בעצמכם. הצעד הראשון שלכם בדרך להעברת המשרד היא בחירת חברת ההובלות האיכותית, המהירה והיעילה ביותר, חברת הובלות שתוכלו לסמוך עליה שמובילים יגיעו בזמן ויסיימו את העבודה מהר ככל שניתן. מומלץ מאוד לבחור מובילים שמכירים את האזור שבו נמצא משרדכם, זה אולי נשמע קצת מוגזם אבל בכל זאת מובילים שמכירים את הכבישים, מכירים את החניות באזור ומכירים את השעות העמוסות יוכלו להתמודד בצורה טובה יותר מאשר מובילים שמגיעים מעיר אחרת או מאזור אחר לגמרי.

הובלת משרדים – לשמור את הכסף שלכם לעצמכם

אז נכון שכולנו מקווים למצוא חברת הובלות מהירה, איכותית, אמינה, יעילה ומקצועית אבל כולנו מצפים למצוא בראש ובראשונה חברת הובלות זולה שתספק לנו מחיר נמוך ככל שניתן. הובלת משרדים לא אמורה לקרוע לכם את הכיס, זה אומנם שירות מאוד חשוב ומאוד מועיל אבל בניגוד להנחות הרווחות בקרב האנשים לא אמור להיות מדובר במחירים שלא תוכלו לעמוד בהם. 1,000 שקלים לדוגמה עבור הובלת משרד קטן למשל זה בהחלט מחיר סביר, מחיר שווה לכל כיס ומחיר שאם אתם בעלי משרד אתם יכולים לעמוד בו. עם זאת, מומלץ לאו דווקא לבחור בחברת ההובלות שמציעה לכם את המחיר הנמוך ביותר אלא לערוך סקר שוק ולבחון כל חברה ביחס למחיר שהיא מציאה לעומת האיכות שהיא מבטיחה. לא תמיד המחיר הנמוך ביותר הוא גם המשתלם ביותר, במקרים רבים חברת הובלות זולה יכולה לעלות לכם ביוקר ולהיפך.

מעבר של משרד זו בהחלט תקופה לא נוחה ולא קלה, מדובר במספר ימים או אפילו מספר שבועות שאנחנו לא מרגישים יציבים ובטוחים ורק רוצים לסיים כבר עם המעבר. הבחירה שלכם במובילים הנכונים ובחברת ההובלות המתאימה יכולה מאוד להקל עליכם ולעזור לכם לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו בשלום. שאתם בוחרים חברת הובלות אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ואל תיקחו סיכונים מיותרים, עדיף לבחור בחברה מצליחה ובטוחה שעולה מעט יותר מאשר חברה חסרת ניסיון שרק תעשה לכם נזקים.


תגובות