5 מוצרים נצחיים למטבח שכל אחד צריך

אוהבים לבשל? מארחים הרבה חברים ובני משפחה וזקוקים לציוד איכותי במטבח? רוצים לשדרג את רמת החיים של המשפחה? הנה 5 מוצרים שישנו לחלוטין את החוויה הקולינרית שלכם

המטבח הוא ללא ספק החלל הכי חשוב בבית. אנחנו משתמשים בו כדי לבשל לעצמנו ארוחות, לפנק את בני הזוג ולדאוג למשפחה. המטבח הוא גם המקום שבו נבחר לשבת עם חברים לשיחה אינטימית, לשתות קפה בבוקר קר ולהירגע בסופי שבוע.

מצד שני, רק לחלקנו יש את הציוד הנדרש עבור המטבח המודרני ורובנו בכלל לא מבינים במה מדובר. במיוחד בשביל זה אספנו 5 מוצרים נצחיים שהם חלק בלתי נפרד מכל מטבח שמכבד את עצמו:

1. מטחנת בשר

מטחנת בשר מתאימה גם לדגים, ירקות ולחם והיא נחשבת מכונה קלה לשימוש ולניקיון. המכונה מתאימה לכל משפחה עם ילדים ואידיאלית עבור חובבי הבישול והמתכונים. בעזרת המטחנה אפשר לשדרג מנות שמבוססות על בשר ולטחון אותו באופן עצמאי. המכונה תפתח בפניכם שורה ארוכה של אפשרויות חדשות, בעיקר בזכות אביזרים מצורפים, מתג הנעה אחורית לעבודה קלה וגוף יציב וחזק שלא דורש מאמץ פיזי.

2. מיקסר

אין כמו מיקסר אלקטרוני בתוך המטבח. המערבל הקלאסי מגיע עם דרגות מהירות שונות ומצב pulse, פונקציית "קיפול" להוספת חומרים באיטיות לפני אפיית עוגות וקעריות נירוסטה בגדלים משתנים. בתוך המיקסר יש מערבלים שמיועדים להקצפה, לישה וערבול ובחלק מהדגמים קיימים מכשירים תומכים כמו מקציף ביצים או וו לישה לכל סוגי הבצקים.

3. טוסטר אובן

כל אחד צריך טוסטר אובן כי מדובר על אחד ממכשירי החשמל השימושיים ביותר במטבח. ראשית, הוא חסכוני יותר בהשוואה לתנור אבל מסוגל להגיע לדרגות חום לא פחות מהירות. טוסטר אובן מבצע פעולה שונה בתכלית מהמיקרו, כי הוא אופה את המזון ולא מחמם אותו על בסיס קרינה. שנית, טוסטר אובן יעזור לכם לחסוך בהוצאות חשמל מיותרות. הוא חסכוני מבחינת צריכת אנרגיה ומופעל בקלות עם ממשק משתמש נגיש ונוח.

4. קולט אדים

קולט אדים מטהר את האוויר והוא חיוני למטבח שבו מבשלים, מאדים, אופים או מטגנים. אפשר לבחור קולט אדים לפי שיטת טיהור האוויר או המבנה. קולט אדים תחתון מותקן בדרך כלל בחלק התחתון של ארון המטבח, בעוד קולט ארובה מיועד להתקנה מעל כיריים. את הקולט כדאי לבחור גם לפי עוצמת השאיבה והמפרט הטכני.

5. מכונת קפה

המטבח אמור גם לפנק אתכם בחלק משעות היום ובעיקר בבוקר. בשביל לעשות את זה תצטרכו מכונת קפה, עם קפסולות איכותיות לאספרסו, הפוך, קפוצ’ינו, לאטה ועוד. בחרו לעצמכם מכונת קפה אקסקלוסיבית ולא תצטרכו להתאמץ בשביל משקאות חמים. היום אפשר להשיג מכונות טובות במחירים זולים ולהשתמש בהן גם כדי לארח חברים ובני משפחה.


תגובות