טל עתיר, תלמידת חטיבת “השרון” רעננה, תייצג את ישראל בתחרות פוסטר השלום הבינלאומי שתתקיים בינואר בניו-יורק

 טל ייצגה את העיר בתחרות שהוקדשה השנה לנושא “חגיגה של שלום”, יחד עם תלמידת חטיבת “רמון” יובל גמינדר לאחר שזכו שתיהן בתחרות “פוסטר השלום” המקומית שהתקיימה בעיר

 גאווה לעיר רעננה! תלמידת חטיבת "השרון" בעיר, טל עתיר, זכתה השבוע במקום הראשון בתחרות פוסטר השלום הארצית שהתקיימה ב יום ה’ האחרון, 1.12.16 ברמת גן, בהשתתפות כ- 2,500 תלמידים מכל הארץ בשכבות ה’-ו’, ובמעמד נציב ליונס ישראל עו"ד שמואל סף ועפרה אמיתי נשיאת ליונס רמת גן.

משתתפי התחרות הוזמנו להפגין בפרויקט את מיטב כישוריהם ויצירתיותם בתרגום נושא העל "חגיגה של שלום" לאמירה אמנותית אישית בציורים מרהיבים. עתיר, שיחד עם תלמידת חטיבת "רימון" בעיר, יובל גמינגר, ייצגה את העיר רעננה בתחרות הארצית, כבשה את לב חבר שופטי התחרות פה אחד בציורה הייחודי, ותייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית שתתקיים בינואר הקרוב בניו- יורק.

ציורה של עתיר, מציג פנים של אדם במראה למין האנושי. על ראשו של האדם זר יונים המסמל את השלום והחגיגה לשלום והשאיפה האישית לכל אדם לשלום. קו המתאר של הפנים מכיל בתוכו כתמי צבע קו וצורה, המייצגים כל אחד מגזר, עם, עדה, קהילה, מין ואמונה אחרת, יחד הם מביעים הרמוניה של מכלול השאיפות של בני האדם לשלום בכל העולם. הכתם, הצבע והצורה משקפים את מגוון העדות, המגזרים, הדתות האמונות והמינים. כל החלקים הללו יוצרים הרמוניה ושלום .

בתמונה מימין לשמאל:

רעיה לוי, מנהלת חטיבת "השרון", טל עתיר זוכת התחרות, ורכזת מגמת האמנות בחט’ השרון אורית וקסלר


תגובות