הרצליה: ראש העירייה מינה סגנים בשכר

מאיה כץ תכהן כסגנית ומ”מ בשכר ואיה פרישקולניק תכהן כסגנית ראש העיר בשכר. צבי וייס ועפרה בל יכהנו ברוטציה כסגני ראש העיר ללא שכר

משה פדלון הושבע לראש עיריית הרצליה: בישיבת מועצה חגיגית הושבעו 19 חברי מועצת העיר ה-18.
בטקס חגיגי הושבעו ביום שלישי השבוע (26.11) משה פדלון לראש עיריית הרצליה וכל 19 חברי מועצת העיר החדשה, ה-18 במספר.
עפ"י ההסכמים הקואליציוניים מאיה כץ תכהן כסגנית ומ"מ בשכר ואיה פרישקולניק תכהן כסגנית ראש העיר בשכר. צבי וייס ועפרה בל יכהנו ברוטציה כסגני ראש העיר ללא שכר. 

במהלך הטקס חברי המועצה נפרדו מראש העירייה היוצא, יהונתן יסעור, ומחברי המועצה היוצאת, ה-17.

בדבריו פרש ראש העירייה הנכנס, משה פדלון, את חזונו לפיו "אעשה הכל כדי שהרצליה תהפוך להיות קהילה אחת, מאוחדת, תומכת ומעורבת. הבטחתי לשים את התושב במרכז, לנהל דיאלוג מתמיד עם התושבים בגובה העיניים ולתת את השירות הטוב ביותר, וזה מה שבכוונתי לעשות" .

באשר לשינויים ולתוכניות שהוא עומד לחולל בעיר, ציין כי בכוונתו להתחיל את הבנייה בתוכנית גליל ים, להביא למימוש ההחלטה לפנות את שדה התעופה ולבנות אלפי יחידות דיור, לעודד תושבים לנצל את תמ"א 38, להתחיל בתוכנית "פינוי בינוי" רצינית ומקצועית, לעשות הכל כדי לקדם בנייה לזוגות צעירים.

"בכוונתי להביא להתחדשות עירונית, להשקיע בכך את כל המשאבים הדרושים", אמר פדלון, "לעשות מתיחת פנים כוללת שתהפוך את הרצליה להיות עיר צעירה ותוססת, עיר אקדמית שתעמיד את המרכז הבינתחומי כפנינת האזור כולו".

צילום: ג’קי רבינוביץ

תגובות