ראש העין: ראש העירייה מבהיר כי אין מקום לבטלנים בעירייה

ראש העירייה החדש שלום בן משה “לבטלנים אין מקום בעירייה!”
ראש העירייה, שלום בן משה נפגש השבוע עם עובדי העירייה לשיחת היכרות ראשונה בהשתתפות חברי המועצה: בן בית אור, מיכאל מלמד, סיגל שיינמן, עומר שכטר, אבטליון בצלאלי, יעקב אדמוני, אירית נתן מנכ"לית העירייה היוצאת, יגאל ינאי, מנכ"ל העירייה הנכנס ויחיאל והב, יו"ר ועד העובדים.

בתחילת המפגש, בירך והב, יו"ר ועד העובדים ואיחל הצלחה לראש הרשות היוצא, משה סיני ובירך את שלום בן משה, ראש העיר הנכנס.

והב הדגיש כי ועד העובדים ימשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הנהגת העיר לטובת "העובדים האיכותיים שמעניקים מעצמם רבות לטובת המערכת, אך לא יתמוך בעובדים שלא ייתנו מעצמם את מלוא התפוקה".
בן משה אמר לעובדים כי למרות השינוי בהנהגת הרשות הוא ימשיך לפעול לטובת התקדמות העובדים: "אנחנו כאן למען התושבים וכך אנחנו צריכים לתפוס את התפקיד שלנו. אם אנחנו מפנימים שאנחנו משרתים את הציבור, יהיה לנו הרבה יותר קל. אנשים חוששים משינויים. זה אנושי, טבעי, זה קיים בכל הארגונים בארץ ובעולם, אולם השינוי הוא לא מטרה, אלא אמצעי. את השינוי נסביר באופן רציונלי, נשתף אתכם ואת המנהלים שלכם, השינוי ילווה ע"י אנשי מקצוע, ותיווכחו לראות שהשינוי משפר את העבודה שלכם ואת השירות שלכם לתושבים. אני מתכוון שהשינויים שנעשה יהיו יחד איתכם. כולנו חייבים להיערך למציאות חדשה שנמצאת בפתחנו בבניית השכונות החדשות. השבוע נפגשנו עם משרד השיכון ואנחנו בתחילת הדרך וצריכים להיערך בהתאם לאוכלוסייה החדשה שתגיע לכאן.

"אני מודע לכך שעובדים צריכים לקבל השתלמויות מקצועיות. בראש ובראשונה, העובדים יקבלו השתלמויות כדי לשפר את הגמולים שלהם ובנוסף, ייצאו להשתלמויות מקצועיות. אני בעד שקיפות, שכל אחד יידע מה תוחלת ההתקדמות שלו, והוא יידע מה עליו לעשות כדי לעלות בדרגה ובשכר. אני יודע שישנם עובדים איכותיים בעירייה ולא נקבל עובדים שלא עובדים. לבטלנים, אין מקום בעירייה. יש בעירייה כמה בעיות, אותם צריך לפתור מיידית למשל: המוקד העירוני, שהוא הפנים שלנו בעיני התושבים ועל פי הידוע לי, המוקד לא מתפקד נכון ולא מנוהל נכון. תחום נוסף הוא הפיקוח ואני מבקש לדאוג לעבודת פיקוח רצינית ומשמעותית ברחבי העיר".

בהמשך דבריו, הודה ראש העיר למנכ"לית העירייה היוצאת, אירית נתן על פועלה ובירך את חברי המועצה: "אני מקדם בברכה את חברי מועצת העיר. אני רוצה להודות לאירית נתן, מנכ"לית העירייה על תפקידה במשך 10 שנים ועל כל העזרה שהיא נותנת גם בימים אלו. אני שמח לברך את המנכ"ל הנכנס , יגאל ינאי שאני סומך עליו בעיניים עצומות, יגאל הוא איש מקצועי שמכיר את המערכות השלטוניות, יש לו חשיבה כלכלית ואני מאחל לו הצלחה. אני מברך את בנגה, ממלא מקומי, שעובדי עירייה שכבר התחיל לעבוד איתו, הבינו עד כמה הוא מקצועי ויסודי, מקדיש שעות רבות בהתנדבות. אני מברך את חברי המועצה שנמצאים כאן איתנו, הצעירים והמבטיחים-עומר שכטר ואבטליון, סיגל שיינמן-שמובילה את נושא החינוך ללא הפסקה, הרב אדמוני ומיכאל מלמד, אותם אתם כבר מכירים".

תגובות