רכבת בכפר סבא

רכבת חשמלית בפארק כפר סבא 
רכבת חשמלית חדשה החלה לפעול בפארק כפר סבא: פארק כפר סבא שהינו הריאה הירוקה של העיר התחדש בימים האחרונים ברכבת חשמלית מיוחדת, המיועדת לילדים והורים המבקרים בפארק במטרה להפוך את הביקור בפארק לחוויה של ממש כמו בפארקים אחרים בארץ.

מדובר ברכבת חשמלית הסובבת את הפארק וחושפת בפני המבקרים את הנוף הירוק והמלבלב של הפארק.

בשלב הראשון תיסע הרכבת בשביל המרכזי בפארק והנוסעים יוכלו לצפות באתרים כגון הבריכה האקולוגית, הפאמטרק החדש שהינו מסלול אופניים אתגרי שנחנך אך לאחרונה, מתקן הסקיטפארק בו מתאמנים גולשים מידי יום עשרות בני נוער, בחי –פארק ועוד. בשלב השני תורחב הנמנסיעה ברכבת גם למתחם הפארק בסמוך לרוב ויצמן. משך הנסיעה כ15 דק’.

בנוסף, על מנת להגביר את השירות ולגוון את הפעילות החלו לפעול בפארק מספר מתקני נופש וביניהם שתי סוגי טרמפולינות :האחת טרמפולינה בנגי והשנייה טרמפולינה רגילה. כל המתקנים החדשים בפארק הינם בתשלום.

יהודה בן חמו ראש העיר: "הפארק העירוני הינו ריאה ירוקה בלב ליבה של עירנו. אנו עושים מאמצים רבים על מנת לשפר ולשדרג את השירותים המוצעים לתושבים באמצעות הוספת אטרקציות מגוונות המותאמות למגוון צרכים החל מספורט ועד פעילות פנאי משפחתית. אני מזמין את התושבים ליהנות מפארק ירוק ומטופח שנבנה לרווחתם".

דורון בקנשטיין מנהל הפארק העירוני: "הפארק העירוני הינו מתחם מטופח ומושקע וזו בדיוק העונה המתאימה לבקר בו וליהנות מכל מה שיש לו להציע. התוספת של הרכבת החדשה ומתקני הטרמפולינה והספורט בהחלט מהווים תוספת ברוכה ואני מקווה כי התושבים ייהנו מהביקור בפארק ויחזרו אליו".

תגובות