ראש העין: מחליפים מנכ”ל

מנכ”לית העירייה, אירית נתן סיימה תפקידה

עובדי העירייה ערכו טקס מרגש עם סיום תפקידה של מנכ"לית העירייה אירית נתן, בהשתתפות ראש העיר שלום בן משה, יגאל ינאי, המנכ"ל הנכנס, סיגל שיינמן, סגנית ראש העיר ברוטציה ומחזיקת תיק חינוך, יעקב אדמוני, סגן ראש העיר ברוטציה ומחזיק תיק חינוך ותרבות תורנית ואביבה שקד, חברת המועצה.

מנכ"לית העירייה, אירית נתן סיימה בשבוע שעבר את תפקידה. עובדי העירייה ערכו לכבודה טקס פרידה מרגש. במהלכו, הוקרן סרטון עם מילות תודה, המדגישות את הנתינה והמסירות של אירית למען העובדים והתושבים, ותמונות חווייתיות מאירועים שונים לאורך התקופה שבה כיהנה כמנכ"לית העירייה.

ראש העיר שלום בן משה הודה לאירית על פועלה המסור במשך עשר שנים ושיבח את האחריות והמקצועיות במילוי תפקידה: "תפקיד המנכ"ל הוא תפקיד לא פשוט, ואין ספק כי מילאת אותו במסירות ובאחריות וניתן לראות זאת גם בימים אלו. אני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך ואשמח לסייע לך".

ראש העיר היוצא משה סיני, ששהה בחו"ל ביום המפגש, שלח את ברכתו שהוקראה בפני הנוכחים. עוד ברכו בהתרגשות סיגל שיינמן, סגנית ראש העיר ברוטציה ומחזיקת תיק חינוך וצוות לשכתה של אירית בשם העובדים כולם.

מנכ"לית העירייה היוצאת אירית נתן נשאה גם היא בהתרגשות רבה מילות תודה לכלל העובדים: "אני מסיימת תקופה של עשר שנים, זוהי הדמוקרטיה וזה בסדר. אני רוצה להודות למשה סיני, ראש העיר שהעניק לי חופש פעולה וסמכויות. עבדנו יחד בשיתוף פעולה ומסירות למענכם ולמען העיר כולה. תודה לכל אחד ואחת מכם על כך שנתתם מעצמכם את המרב. הנתינה שהענקתי לכם העובדים, נבעה בחלקה מהכוח שאתם הענקתם לי. תודה מיוחדת לצוות לשכתי, שתמיד פעל בחום, במסירות ובהקשבה למען העובדים והתושבים. ולכם ראש העיר והמנכ"ל החדשים, אני מבקשת שתשמרו על העובדים, הם ימשיכו לתת את נשמתם עבור המערכת, אני מאחלת לכם הצלחה רבה בפועלכם, הצלחתכם היא הצלחת העיר כולה".

תגובות