האם הארנונה בהוד השרון צפויה לעלות?

נושא הארנונה עלה לדיון בישיבת הקואליציה הסגורה השבוע, ובינתיים חי אדיב היחיד מראשי הערים השכנות שטרם מינה סגנים בשכר
חברי הקואליציה נקראו השבוע לישיבה סגורה ראשונה עם ראש העירייה חי אדיב והתבקשו לשקול האפשרויות לקראת אישור התקציב שיובא לפניהם בסוף החודש . 

אחד מחברי הקואליציה סיפר כי המסר שהועבר לחברי הקואליציה החדשים והוותיקים הוא, כי לנוכח הגירעון נדרשים צעדי התייעלות בעירייה או העלאת הארנונה עד 5% בנוסף לחוק ההסדרים בסך 3.6% . 

בתוך כך, יצויין, כי ראש העירייה חי אדיב הוא היחיד באזור המתמהמה במינוי סגנים בשכר. אף שגם בהרצליה היה סיבוב שני, כבר בישיבת המועצה הראשונה לאחר הבחירות מונו סגנים בשכר, כמו גם בכפר סבא, ורעננה. אחד הנוכחים בישיבה אמר: "נראה כי ראש העירייה חי אדיב לא יאשר את הסגנים החדשים בשכר עד להעברת התקציב".

עוד נושא לוט בערפל הוא מי ימונה לסגן בשכר בהוד השרון. האם כדי לייצב את הקואליציה, המורכבת בעיקר ממתנגדיו עד לא מזמן של חי אדיב, יחלק ראש העירייה את המינוי ששכר בצידו לנוה גור, אמיר כוכבי או חיים שאבי, כך שלנאמנו יגאל שמעון לא יוותר תפקיד בשכר, לאחר 5 שנים בהם כיהן כסגן וממלא מקום?!

השבועיים הקרובים יהיו הקשים והקריטיים ביותר בקדנציה של חי אדיב. אם אחד מהשלושה, חיים שאבי, נוה גור או אמיר כוכבי לא יקבל סגנות בשכר, אזי לא ייכנס ככל הנראה לקואליציה, וחבירה לאופוזיציה של אחת הסיעות האלה בתחילת הקדנציה, תאיים על ההרמוניה כולה.

במקביל, כצפוי, השלושה מעמיסים דרישות מלוא החופן כשהם מנצלים היטב את המומנט לטובתם.

אמיר כוכבי, חבר מועצת העיר עם שני חברים בסיעה, הצפוי לקבל סגנות בשכר אמר בתגובה: "אני אראה הצעות, אני אלמד אותם ואז אראה מה אעשה".

עו"ד נוה גור, חבר המועצה, אשר לו שלושה חברים בסיעה, וצפוי אף הוא לקבל סגנות בשכר מסר בתגובה "קיבלנו את המסמך הראשוני אתמול, נלמד אותו ואז נקבל החלטות".

צילום: תומר דואק



תגובות