עונת החורף: כל מה שרציתם לדעת על הכנת הבית לחורף

 המתווך איציק מדמון נותן לכם טיפים להכנת הבית לעונת החורף
עונת החורף החלה ! בתקופה זו עומד ביתנו בפני מבחן האיכות האמיתי, ולכן חשוב להיערך בדרכים רבות. להלן תמצית הפעולות שיש לבצע כחלק מההכנות כדי לעבור את החורף בשלום.

הכנת ציוד החימום בבית

החורף מגיע ויחד איתו הטמפרטורות הנמוכות, בידקו עוד היום את ציוד החימום שלכם, הפעילו אותו ודאגו לוודא כי המערכת עובדת כראוי. במידת הצורך הזמינו מומחה למכשור הספציפי או קחו את המכשיר לבדיקה במשרדי החברה שסיפקה את המכשיר או אל טכנאי מוסמך.
תנורי חימום מרבים לעשן ולהסריח בפעילותם הראשונה אחרי הפסקת הקיץ, ולכן, הפעילו עכשיו את הציוד כדי למנוע ריחות לא נעימים במועד בו תיזקק לציוד.

בידקו את פריטי הציוד הדורשים החלפה, חידוש, ניקוי ותיקון, פעלו תמיד על פי הוראות היצרן ששמרתם עליהם, ואם חסרים לכם קבלו אותם מנציג היצרן או היבואן המקומי.

שמרו מרחק של הילדים מהציוד החדש בעת הניסיונות הראשונים להפעיל את הציוד, והסבירו להם היטב את הסכנות האורבות מכל צורה של משחק או טיפול בציוד.

במידה והציוד הינו מחברות ידועות יתכן שתוכלו למצוא מידע באינטרנט באתרים של החברות המספקות על הציוד שלכם.

בדיקת מערכת החשמל

מערכת החשמל עומדת בתקופות החורף בעומסים גדולים, חשופה לפגעי מזג האוויר,
בנזקים בעקבות החורף (כמו למשל שלטים או עמודים שנעקרו), ולעיתים אף חשופה למים מצטברים העלולים לסכן את הדיירים בבית.
חברת החשמל תשמח לשרת אתכם בבדיקת תקלות וחשש לתקלות, וחשוב לדווח עליהם כבר עכשיו כשירות מונע.

יש להכניס פנימה לבית מוצרים חשמליים שלא יחשפו לגשם, לבדוק אטימותם של מנורות גינה ומנורות חצר ובמידת הצורך, ולהזמין חשמלאי מוסמך לבדיקה כללית שתימנע מכם עוגמת נפש. במידה ותיאלצו לתקן את הרטיבות בעצמכם, הכינו לעצמכם נתיכים רזרביים בקיבולת הנדרשת למערכת שלכם.

מערכות חימום על גז וסולר

מערכות חימום מסוגים ומייצרנים שונים קיימות בשוק הישראלי, וחשוב לבדוק היטב את המערכות הללו ואת טיב ביצועיהם לקראת החורף. בכל מקרה של ספק יש להזמין מומחה רצוי מהחברה הספקית של הציוד, ובמידת הצורך יש להצטייד בחומרי הבעירה המתאימים עכשיו, ולוודא שבתקופת אי השימוש בציוד לא אירעו תקלות כלשהן שנשכחו.

משרד "מדמון נדל"ן" מתמחה בשיווק דירות יוקרה, בתים פרטיים, פנטהאוזים ומסחרי בכפר סבא, הוד השרון והסביבה. "מדמון נדל"ן" משרד רענן ואנרגטי, השואף לתת ללקוחותיו את ההרגשה שיש מי שמטפל בך לאורך כל הדרך. המשרד ממוקם ברחוב הראשי – ויצמן בכפר סבא בהנהלתו של איציק מדמון, ומתמחה בתחום הנדל"ן למגורים ומסחר בכפר סבא, הוד השרון והסביבה. כמו כן, מתמחה משרדנו בתחום השקעות מניבות, שיווק וניהול פרויקטים. אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ מקצועי בהבנת השוק לצורך מציאת הנכס המתאים, באופן אישי וללא פשרות.
09-8804888, 052-2220209

היכנסו לאתר ותוכלו לחפש ממגוון הנכסים את המתאים לכם ביותר (קנייה, מכירה והשכרה)
קישור ישיר לאתר
madmon-nadlan.co.il/
קישור ישיר לקבוצה: מדמון שיווק ותיווך נכסי נדל"ן
https://www.facebook.com/MdmwnSywwqWtywwkNksyNdln

תגובות