כפר סבא: נתפס גנב וטען: אני רק לוקח אותו למוסך

החשוד טען כי חברו המתגורר בבניין ביקש ממנו לקחת הקטנוע המקולקל לתיקון
נתפס גונב קטנוע וטען: "אני רק לוקח אותו למוסך". ביום שישי לפנות בוקר הבחינה עוברת אורח כי אלמונים לוקחים קטנוע מחניית רכבים השייכת לאחד הבניינים במרכז כפר סבא ומעמיסים אותו על רכב מסחרי.

השעה המאוחרת ולבושם של השניים עוררו את חשדה והיא מיהרה לדווח על האירוע לתחנת המשטרה בעיר. בינתיים הספיקו שני החשודים לסיים את מלאכתם ועזבו את המקום.

בעקבות מספר פעולות חקירה שבוצעו הצליחו חוקרי התחנה לאתר את הרכב שהתברר ששייך לתושב אום אל פאחם. בעל הרכב אותר ובחקירתו טען כי חברו מתגורר בבניין והוא ביקש ממנו לקחת את הקטנוע המקולקל לתיקון. החשוד (36) נעצר בסיום חקירתו.

בתוך כך, ביום שישי בלילה נגנב רכב שטח יוקרה מכפר סבא, בעקבות הגניבה מיהר בעל הרכב לתחנת המשטרה והגיש תלונה. לאחר קבלת התלונה הועברה הודעה מהירה ברשת הקשר לכלל הגורמים וכוח של משטרה וצה"ל המתין לרכב באחד המחסומים. במהלך הפעילות הבחינו השוטרים ברכב שטח נוסף אף הוא רכב יוקרה המתקרב למחסום ועצרו אותו לבדיקה.

בחיפוש ברכב מצאו השוטרים את המפתחות של הרכב הראשון שנגנב זמן קצר קודם ושני כיסאות ישיבה של פעוטות שהיו ברכב הגנוב וזוהו על ידי הבעלים.

נהג הרכב (32) ונוסע נוסף (29) תושבי טייבה נעצרו לחקירה בה טענו כי אין להם מושג כיצד המפתחות והכיסאות הגיעו לרכבם ובסיום חקירתם נעצרו. הרכב הגנוב טרם אותר. 

תגובות

תגובות