פתח תקווה: המתנדב העירני סיכל גניבת אופנוע

החשוד נשך את המתנדב, פצע אותו ונמלט
פלילים בפתח תקווה: שני שומרים באתר בנייה נעצרו בחשד שגנבו ‘גלונים’ של סולר.

היום לפנות בוקר הגיעו שוטרי תחנת פתח תקווה לאזור שכונת אם המושבות לטפל בתאונת דרכים שהתרחשה במקום. במהלך הפעילות הבחינו השוטרים בשני חשודים שסחבו עמם מכלים גדולים וניגשו לברר מה מעשיהם. השניים שהבחינו בשוטרים מתקרבים לעברם ניסו להימלט אך נעצרו.

בבדיקה עלה כי הצעירים (23, 29) תושבי הדרום עובדים כמאבטחים של אחד מאתרי הבנייה באזור ומגופם נודף ריח של סולר. שלושה מכלים נמצאו ריקים ומיכל נוסף מלא בחומר הדליק. השניים לא ידעו להסביר את מעשיהם ונעצרו.

בתוך כך, חשוד שניסה לגנוב אופניים נתפס על ידי מתנדב משטרה: ביום חמישי בבוקר נכנס אלמוני לאחד מחדרי המדרגות בעיר פתח תקווה וניסה לגנוב אופניים שהיו נעולים.

באותו רגע בדיוק יצא מביתו אחד הדיירים שהנו מתנדב משטרה, הבחין בחשוד, אחז בו וניסה להזעיק שוטרים לתגבורת.

החשוד שהבין כי בקרוב לא יהיה חופשי, נשך את המתנדב, פצע אותו ונמלט. לשוטרים שהגיעו למקום מסר מתנדב המשטרה תיאור מדויק של החשוד ואלו ידעו מיד במי מדובר, צעיר (27), תושב העיר והם מיהרו להמתין לו בביתו.

משהגיע החשוד למקום מגוריו זיהו אותו השוטרים שכן טרם הספיק להחליף את בגדיו והוא נעצר. בחיפוש שבוצע בביתו נמצאו מספר טלפונים ניידים החשודים כגנובים וכעת בודקים במשטרה למי שייך הרכוש שנתפס.

יצויין כי משטרת פתח תקווה הצליחה לתפוס גם שני קטינים (15) תושבי העיר שהשתעממו וניסו לגנוב קטנוע. השניים נתפסו על ידי שוטרי סיור ובסיום חקירתם נעצר אחד מהם שעל גופו נמצאה סכין וכלי פריצה.

תגובות

תגובות