רוצים לשפר את חייכם כלכלית?

הכשרה פיננסית חינם ב”האקדמיה למסחר” לכל תושב במדינת ישראל
הבורות הפיננסית המאפיינת את רוב תושבי מדינת ישראל הובילה את ‘האקדמיה למסחר’ להעניק הכשרה פיננסית ללא תשלום לכל
תושב במדינת ישראל

ההכשרה כוללת כ40 שעות שבהן מוענקים כלים מעשיים ומידע רחב להתמודדות בתחומים פיננסים כגון הלוואות, פנסיה, משכנתאות, ריביות, עמלות, מניות, קרנות השתלמות, השקעות, מסחר בבורסה ועוד.

‘האקדמיה למסחר’ החליטה להוביל מהפכה ולהעניק הכשרה פיננסית בסיסית לכל אזרח במדינת ישראל ללא תשלום בגלל ההבנה כי הבורות מצויה אצל הרוב המוחלט של תושבי מדינת ישראל דבר המוביל אותם להפסד כסף רב. ‘האקדמיה למסחר’ החליטה להוביל את מהפכת הידע ולתת כלים לחינוך פיננסי בסיסי שיעזור לכל תושב במדינת ישראל מכלים בעזרה בבחירת המשכנתא , ההלוואות, הפנסיות עד לידע מהי ריבית, מניות, שוק ההון, בורסה וכדומה.

בסקר שנערך על ידי בנק ישראל ומשרד האוצר נמצא כי 55% מהישראלים אינם יודעים לחשב ריבית, 53% לא ידעו מה זאת אינפלציה, 53% טענו כי ריבית הפריים גבוהה יותר מריבית בנק ישראל. עוד מתברר כי 42% לא ידעו כי השקעה עם תשואה גבוהה היא השקעה בסיכון גבוה. אם משווים את הנתונים מול נתונים של מדינות אחרות במערב, אזרחי ישראל נמצאים בתחתית הסולם. מצד שני מרבית העונים על הסקר ענו כי הם רוצים לקבל מידע מקצועי בנושא.

המוצרים הפיננסים כגון פנסיה, קופות גמל, משכנתא והלוואות נהיו מורכבים יותר ויותר לאורך השנים האחרונות ומציאות זו הופכת את תהליך הבחירה וקבלת ההחלטות בנושאים אילו למורכבת ביותר. בעולם של צבירה, עולם שבו הצרכן אחראי לגורלו האישי הוא חייב לצבור ולנהל נכסים פיננסים שיספיקו לו לאורך חייו זה בהחלט אתגר עצום וצו השעה מחייב אותנו לדעת לשלוט בכלים שיאפשרו לנו לבצע החלטות נכונות. לפיכך החליטה ‘האקדמיה למסחר’ להעניק קורס הכולל כלים חשובים ובסיסים ללא תשלום לכל אדם במדינת ישראל!

קורס ההכשרה כולל 9 מפגשים של 4 שעות כ"א שעלותו בדרך כלל הינה 4000 ₪ שניתן ללא תשלום לכל דורש מגיל 21 ומעלה. לאחר ההכשרה הבסיסית נתנן האפשרות למתאימים להמשיך לקורס מסחר בשוק ההון. מעבר לכך ‘האקדמיה למסחר’ מסייעת לחלק מבוגרי הקורס להשתלב בעבודה בחדרי מסחר במט"ח, פעילויות נוסטרו, תפקידי ניהול סיכונים, מסחר עצמי בהון אישי ומסחר בחברות נוסטרו מקצועיות. בוגרי הקורס אשר יימצאו מתאימים יישארו לעבוד ב’אקדמיה למסחר’ כסוחרים מקצועיים בשוק ההון.

גיא ברנד, מנכ"ל ומייסד שותף" האקדמיה למסחר": לראשונה בישראל גוף לימודים פיננסי משקיע בכם קורס מקיף של כ40 שעות ללא תשלום לפני שאתם נדרשים להשקיע בעצמכם . ההשקעה היחידה שנדרשת היא רצינות ורצון לשפר את חייכם כלכלית. חוסר הידע והבורות הפיננסית הבסיסית וההפסדים הרבים של הרוב המוחלט במדינת ישראל הוביל אותנו באקדמיה למסחר להבין שאנו חייבים להעניק הכשרה פיננסית בחינם לכל דורש. הקורס כולל מתן ידע וכלים בתחומים הרלוונטיים ביותר לניהול כספנו כגון כלים בקבלת החלטות בתהליך הלוואות, משכנתאות, פנסיות קרנות השתלמות וקרנות מנהלים מול הבנקים והגופים הכלכליים הרלוונטיים. אנו מובילים את מהפכת הידע הפיננסי ורוצים לעשות שינוי אמתי שמתחיל מהבסיס החשוב ביותר- הכסף שלנו".
 

תגובות

תגובות