ראש עיריית הוד השרון חי אדיב מסרב לאפשר לסגניתו לשעבר לשלוח מייל פרידה לעובדי העירייה

אביבה גוטרמן: “אתה ראש עיר שמכהן בתפקיד גדול, תתאים עצמך ותתנהג בהתאם לתפקיד שלך”
 
יום לאחר הבחירות פנתה סגנית ראש העירייה לשעבר בהוד השרון, אביבה גוטרמן, בצינורות המקובלים וביקשה לשלוח מכתב פרידה לעובדים. גוטרמן סורבה לאחר שבועיים בהם לשכת ראש העירייה מתעלמת מכל פניותיה.

אביבה גוטרמן: "בסיום התפקיד כתבתי מכתב תודה לעובדים המסורים לאחר חמש שנים של עבודה משותפת, וחשבתי שמן הראוי להעביר אותו דרך המייל של העירייה לכל העובדים. חיכיתי שבועיים לקבלת האישור מלשכת ראש העיר. אני מבינה, מהיכרותי את המערכת והעומד בראשה, את האופי הקטנוני שחלילה לתת למתמודדים אחרים במה. עובדים ששמעו על כך הגיבו בשאט נפש. לחי אדיב אני אומרת, אתה ראש עיר שמכהן בתפקיד גדול, תתאים עצמך ותתנהג בהתאם לתפקיד שלך".

ראש עיריית הוד השרון חי אדיב סירב להגיב לטענות גוטרמן. 

סגנית ראש העירייה, לשעבר, אביבה גוטרמן מעבירה את דברי הפרידה מהעובדים בעיריית הוד השרון באמצעות "השרון פוסט":"עם סיום תפקידי בקדנציה זו כסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, ברצוני להודות ללכל אחת ואחד מכם על הנכונות לסייע ולתת מענה מקצועי לפתרון בעיות בעיר שהפניתי לטיפולכם במהלך כהונתי. בזכות מקצועיותכם ושיתוף הפעולה איתכם התאפשר לי לממש את מדיניות הדלת הפתוחה, ועל כך אני אומרת תודה. תודה היא מילה קטנה רק בת ארבע אותיות אך משמעות רבה לה, ולכם אני שולחת אותה מכל הלב. בעבודתנו המשותפת ב- 5 השנים האחרונות, למדתי להעריך את עבודתכם ומסירותכם במתן שרות לתושבים כל אחד בתחום אחריותו ועשייתו, אין לי ספק כי ראויים אתם להוקרה זו". 

 

תגובות