עיריית רמת-השרון יזמה שירות חדש לבני גיל הזהב: חבר טלפוני!

 
עיריית רמת-השרון יזמה שירות חדש שמחמם את החורף לבני גיל הזהב: חבר טלפוני!

עיריית רמת-השרון יזמה שירות חדש שמחמם את החורף עבור בני גיל הזהב: מינהל גיל הזהב בעיריית רמת-השרון, שוקד כל העת על יוזמות שונות לרווחת בני גיל הזהב בעיר ובימים האחרונים השיקו את פרויקט "חבר טלפוני"- קהילה חברתית טלפונית לגמלאים.

מינהל גיל הזהב חבר לחברת מדילוגי שמקדמת את השרות של "חבר טלפוני". השרות יוזם עבור הנרשמים את הקשר ורק עם אנשים שחולקים משהו משותף. השרות ניתן ללא תשלום ומאפשר לבני גיל הזהב מציאת אנשי שיח עם מכנה משותף, שירחיבו את מעגל הקשרים וההיכרויות שלהם.

ראשוני הנרשמים לתוכנית דיווחו, שבזכות החבר הטלפוני החדש שלהם, המעגל החברתי שלהם גדל, הם הכירו אנשים חדשים ומעניינים וחלק מהשיחות אף הולידו למפגשים על כוס קפה, יציאה להצגה/סרט לטיול ועוד.

אז איך השרות עובד? הגמלאים נרשמים, ממלאים שאלון הכרות, מציינים מאפיינים רצויים להכרות בן/בת שיחה. נציג השרות חוזר אל הגמלאי וכאשר תימצא התאמה, יקשר בין הצדדים וכך יצאו לדרך של קשר חדש.

דובר עיריית רמת-השרון, גונן אליאסי הוסיף: "מינהל גיל הזהב בעיריית רמת השרון מוביל מודל חדשני וראשוני בשלטון המקומי בתחום שירותי קהילה לגיל הזהב. היוזמה להקמתו הגיעה בעבר מראש העיר איציק רוכברגר ואושרה ע"י מועצת העיר. ברמת השרון פעלו בעבר מספר גופים שונים ומגוונים באמצעות מספר עמותות וארגונים, אולם לא היה כיסוי מלא של טווח הצרכים ומענים לכלל האוכלוסייה המבוגרת. מינהל גיל הזהב בראשותה של לאה אורן, כמוביל ראייה מערכתית, פועל להגברת התאום בין הארגונים הפועלים למען הגמלאים ולהוספת ופיתוח של שירותים חדשים לאוכלוסייה המבוגרת במספר תחומים: תרבות שעות הפנאי, שירותים תומכים, בריאות ועוד". 

תגובות