היום: בחירות במועצה האזורית דרום השרון

היום יתקיימו בחירות ב-24 מועצות אזוריות. בבחירות אלה התושבים מצביעים לראש המועצה לנציגי הישוב במועצה ובנוסף גם לוועדים המקומיים. בדרום השרון שלושה מתמודדים לראשות. מנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית כפר סבא אושרת גני גונן מתמודדת לוועד בישוב מתן בו היא מתגוררת
הבחירות יתקיימו בין השאר גם בבאר טוביה, בני שמעון, חבל אילות, לכיש, תמר, אלונה, חוף הכרמל, גוש עציון, הר חברון, ערבות הירדן, מטה יהודה, גזר, גן רווה, דרום השרון, חבל יבנה, חבל מודיעין, נחל שורק, עמק חפר, עמק לוד, הגלבוע, מגידו, מרום הגליל, עמק המעיינות, ועמק יזרעאל. בנוסף, יתקיימו בתאריך זה בחירות מיוחדות לראש המועצה במועצה האזורית מטה אשר.

בבחירות אלה התושבים מצביעים לראש המועצה לנציגי הישוב במועצה ובנוסף גם לוועדים המקומיים.

הקלפיות תהיינה פתוחות ביום זה בין השעות 8:00 – 21:00
בישובים בהם מתחת ל-350 בוחרים הקלפיות תהיינה פתוחות בין השעות 15:00-21:00 בלבד.

למידע על מיקום הקלפיות ושעות פעילות הקלפי ניתן להתקשר לטלפון 1-800-800-508

החיילים , המתגוררים במועצות אזוריות אלה, רשאים להצביע במקום מגוריהם ביום הבחירות או בסוף השבוע הקודם לבחירות.

במועצות האזוריות הבאות, בהן יש מועמד יחיד לראש המועצה, יתקיימו בחירות לנציגי הישוב במועצה ולוועד המקומי בלבד – בני שמעון, חבל אילות, גוש עציון, ערבות הירדן, מטה יהודה, גן רווה . חבל מודיעין, נחל שורק.

המתמודדים הם מוטי דלג’יו משדה ורבורג, איציק אזרי מהישוב מתן, וגיא קלמן מנירית.

מוטי דלג’יו "המאבק על שימור צביונו ואופיו של המרחב הכפרי והשטחים הפתוחים יעמוד בשנים הקרובות במרכז העשייה. המדובר במאבק לא פשוט. האיומים על השטחים הפתוחים באזור המרכז בדגש על יישובי המועצה הולכים וגדלים וזאת בשל לחצי בניה תשתיות ועדכון תכנית המתאר הארצית תמ"א 35. כדי להתמודד בהצלחה עם האיומים נדרש ראש מועצה בעל ניסיון מוכח, הבנה עמוקה בתחומי הידע הרלוונטיים (מכהן כחבר הנהלה וכיו"ר ועדת קרקעות של מרכז המוא"ז ומ"מ חבר המועצה הארצית לתכנון ובניה) וכן נגישות גבוהה לרשויות המדינה. בתחום החינוך אמשיך להציב את מערכת החינוך בראש סדר הקדימויות של המועצה. החינוך הוא הדרך לצמצום פערים חברתיים, לצמצום אלימות וליצירת חברה טובה יותר. אפעל להמשך מינוף מערכת החינוך על ידי צמצום מספר התלמידים בקבוצות למידה, הגדלת ההשקעות, הטמעת תכניות לימוד חדשות, הקמת מנהל פדגוגי, שירכז ויוביל את הנושא תוך שיתוף קהילות הישובים. אמשיך בניהול כלכלי ומאוזן (המועצה פועלת באיזון תקציבי זה למעלה מ-18 שנים ברציפות) תוך הקפדה על מינהל תקין ושקיפות. נמשיך במדיניות של פיתוח מבוקר, תוך הענות לצרכי התושבים והישובים. הוכחתי במהלך השנים את יכולתי לעמוד במאבקים מורכבים ולא פשוטים ולשמור על הישובים והמועצה. אנו אחת הרשויות הטובות ביותר והשנים הבאות יהיו שנים מכריעות בעיצוב פני האזור. יחד עם סגני צפי פלד מקיבוץ אייל, המביא עמו ניסיון רב בניהול קיבוצים ועבודת מועצה, אנו צוות מנצח. מילוי תפקיד ראש מועצה אינו סידור עבודה. מדובר בניהול מערכת מורכבת שדורשת ניסיון ומקצועיות. אני רואה בתפקידי שליחות אותה אני ממלא בנאמנות ובמסירות מזה 19 שנים. אני נמצא בתפקידי הודות לציבור ובזכותו ועל מנת לשרת את הציבור ואני גאה בכך". 



איציק אזרי העביר את המסר הבא לבוחריו :"גם אני רוצה להחליף את ראש המועצה המכהן כי 19 שנה זה הרבה זמן. אני משקיע בזה את כל המשאבים שיש לי. היום אני מרגיש שנחצה קו אדום שכולנו נצטער עליו אנו וילדנו וילדי ילדנו. אולי נחוש בהתחלה את תחושת ההיי אבל מהר מאד נמצא את עצמנו בדרך ללא מוצא. השלטים עם הפתק השחור אומרים הכל, זה מזעזע את כל מערכת הבחירות ואני לא יכול להישאר אדיש בטח אם נשמעות אמירות על ידי אנשים שמבינים את המסר פשוטו כמשמעו. אני קורא לכל מי שהגיון בראשו שיוריד את השלטים האלו שעל ביתו וקורא למתמודד שתלה שיוריד מיד את השלטים הנ"ל זה חורג מגבולות התחרות וגובל בהסתה ומשחית את הנוער. אסור שדבר כזה יקרה בבית סיפרנו". 

אזרי, בן 49, נשוי + 4, מתגורר במועצה האזורית דרום השרון מזה 17 שנה. כיהן כחבר ועד הישוב מתן וכיו"ר הועד המקומי של מתן.
אזרי, בעלים ומנכ"ל של חברת סמיטק מערכות בע"מ. בצבא שירת כחובש קרבי בנח"ל וכיום מתנדב בשירות מילואים.
בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני בניהול מצבי חירום ואסון ומגשר מוסמך. "אני מחובר לתושבים והדבר החשוב לי ביותר הוא לעשות למען המועצה שלנו כולה. יחד איתכם אני בטוח שנביא את מועצת דרום השרון, על המיגוון הגדול והמיוחד של התושבים ושל הישובים ממנה היא מורכבת, למקום הראוי לה. האמינו לי, זה אפשרי ואתי זה גם יקרה".

גיא קלמן בן 50, נשוי לדלית, אב לשלוש בנות, יו"ר ועד נירית. 
נולד וגדל בקיבוץ שובל שבנגב הצפוני, בו התחנך לערכי התנועה הקיבוצית ואהבת ארץ ישראל. בצבא שירת כלוחם ביחידה מובחרת ומיד עם סיום השירות המשיך לעבוד בתחום הביטחוני, בין היתר באל-על.
לפני כ-15 שנה הקים חברה המטפלת בחומרים ברמת סיווג גבוהה מאוד, בין לקוחותיו משרדים וגופי ממשלה, חברות פרטיות ורשויות מקומיות. כיום משמש יועץ מיוחד בחברה לאחר שמכר אותה לפני מספר שנים.


בשנים האחרונות משמש כיו"ר ועד נירית. "במסגרת תפקידי הייתי עד לחוסר ההצלחה עד כדי קיפאון בתחומים השונים העומדים כנגד עיניהם של תושבי המועצה – איש איש ביישובו. כבעל ניסיון רב בניהול ופיתוח עסקי, כתושב ישוב קהילתי וכבן קיבוץ החלטתי שלא אעמוד עוד מנגד. החלטתי לרוץ לראשות מועצת דרום השרון בכדי לקדם את ענייני המועצה, היישובים ומעל לכל – התושבים. הנושאים אותם אפעל לשנות תחילה יהיו החינוך ואיכות החיים והסביבה. בראייתי אלו הם הראשונים במעלה והחשובים ביותר עבור תושבי דרום השרון. בנוסף אפעל לשיפור התחבורה, התשתיות ונושאים נוספים שהטיפול בהם עד היום לא היה משביע רצון. כחובב ספורט מושבע וחבר בקבוצת רצי מרתון, אני מורגל בריצה למרחקים ארוכים. אני יוצא למרוץ לראשות המועצה ומתחייב להמשיך ולרוץ לאחר היבחרי למענכם ובשבילכם. מדובר בדרך ארוכה השזורה ביעדים אותם אתרגם לתוכניות עבודה מתוקצבות ומדידות בעזרתכם. כחבר קבוצת הריצה אני מאמין שלתוצאות הטובות ביותר מגיעים כאשר רצים יחדיו, ולא בדד. לכן אני מזמין אתכם לרוץ איתי לאורך הדרך ויחד נגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור כולנו – תושבי המועצה האזורית דרום השרון. אני מבקש את אמונכם בי ואת בחירתכם בי לראשות המועצה". 

תגובות