הכן ביתך לחורף/ מאמר שלישי בסידרה

השבוע נביא עוד מספר דוגמאות באילו דרכים חשוב להיערך לעונת החורף, ואילו פעולות יש לבצע כחלק מההכנות כדי לעבור את החורף בשלום
בידוד ואיטום הבית

לאיטום ולבידוד משמעות כלכלית שניתן למדוד אותה באופן ישיר וברור. ככל שהבידוד והאיטום הינם מקצועיים ופעולתם טובה, ילכו ויקטנו הוצאות החימום על כל סוגיהם בבית האטום והמבודד טוב יותר.
מצד שני, חובה לזכור כי סוגי חימום שונים דורשים איוורור קבוע שלמעשה מאפשר את החימום באספקת חמצן ומונע חנק בבית, ולכן מומלץ להיוועץ במומחים כיצד ואיך יש לבצע בידוד ואיטום של הבית.
לצורך איטום חיצוני יש כיום בשוק חומרים פלסטיים (פולימרים, חומרים מוקצפים)
וזפת שניתן לרכוש ולאטום בהם ללא צורך בהזמנת מומחה (החומרים ארוזים בתרסיסים או בשרוולי לחץ לשימוש מהיר ונקי). עיקר תפקידם הוא איטום גגות וקירות בצורות שונות, ברמות איכות שונות, וברמות מחיר שונות. חומרים חדשניים אלו פועלים בצורה טובה ויעילה ומחירם שווה לכל נפש.

הכנת האח\ הקמין לפעולה

הפעלת האח לחימום הבית בישראל נמוכה יותר יחסית למדינות באירופה ובארה"ב, ואולם בישראל הולכת וגדלה התופעה של הפעלת אח לחימום בעיקר בבתים פרטיים ווילות כפריות.
הכנת הקמין או האח הינה עבודה מקצועית הדורשת מיומנות, במיוחד כשמדובר בחומרי הסקה נוזליים (למשל כמו סולר ועוד). לפעולות אלו ולבדיקה שגרתית תקופתית, מומלץ לזמן כבר עכשיו את המומחה המתאים להפעלת התנור שלכם, ולדאוג לחומרי ההסקה שיהיה צורך בהם בתקופת החורף.

הכנת הגינה והצמחייה

תקופת החורף מלווה בסערות עם רוחות, בטמפרטורות נמוכות, ובהצפות משקעים, מה שעלול לגרום לצמחייה לנזק שהינו לעיתים בלתי הפיך. מומלץ להזמין גנן מומחה שידאג לקצץ את הצמחים לקראת הסערה שבדרך. יתכן אף שהגנן ימצא לנכון לדלל את צמחיה, לחפור ולחזק ערוגות ניקוז בגינה, ולהגן בצורות שונות על סוגי צמחייה רגישה (כיסוי ביריעות פלסטיק או רשתות מגן, למנוע סחיפות קרקע, או גלישת קרקע). בנוסף, יתכן שהגנן ימצא לנכון לדשן לקראת הספיגה הגדולה שתהיה עם הגשמים, להעמיד את גדר הגנה, ולסמן שבילי הליכה בגינות.
סוגי צמחייה מסוימים מחייבים זריעה ושתילה בתקופה זו של השנה, ובמידת הצורך יש לבצע זאת עכשיו ללא שהות (חשוב להתייעץ עם גנן). הכנת הגינה מחייבת גם הצבת מגרד בוץ ושטיח מיוחד לפני הכניסה לבית מכיוון הגינה, ופיזור חצץ למניעת בוציות.
בבתים בהם יש שימוש בבורות ספיגה יש לבדוק את הבורות, ובמידת הצורך יש לנקותם לקראת התקופה הגשומה. חשוב לדאוג לכך שהבורות יסגרו בצורה שלא תסכן את הילדים המסתובבים בגינה.

משרד "מדמון נדל"ן" מתמחה בשיווק דירות יוקרה, בתים פרטיים, פנטהאוזים ומסחרי בכפר סבא, הוד השרון והסביבה.
"מדמון נדל"ן" משרד רענן ואנרגטי, השואף לתת ללקוחותיו את ההרגשה שיש מי שמטפל בך לאורך כל הדרך. המשרד ממוקם ברחוב הראשי – ויצמן בכפר סבא בהנהלתו של איציק מדמון, ומתמחה בתחום הנדל"ן למגורים ומסחר בכפר סבא, הוד השרון והסביבה. כמו כן, מתמחה משרדנו בתחום השקעות מניבות, שיווק וניהול פרויקטים. אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ מקצועי בהבנת השוק לצורך מציאת הנכס המתאים, באופן אישי וללא פשרות.
09-8804888, 052-2220209

היכנסו לאתר ותוכלו לחפש ממגוון הנכסים את המתאים לכם ביותר (קנייה, מכירה והשכרה)
קישור ישיר לאתר
madmon-nadlan.co.il/
קישור ישיר לקבוצה: מדמון שיווק ותיווך נכסי נדל"ן
https://www.facebook.com/MdmwnSywwqWtywwkNksyNdln
 

תגובות