מה עשה חייל שביקש לרכוש אופנוע שמחירו היה גבוה

חייל בסדיר שביקש לרכוש לעצמו אופנוע פגש את המוכר אך לאחר בדיקה קצרה התחרט ועזב המקום. כמה ימים לאחר מכן נגנב הכלי אך נתפס ביחד עם רוכבו על ידי המשטרה
חייל בסדיר שביקש לרכוש לעצמו אופנוע פגש את המוכר אך לאחר בדיקה קצרה התחרט ועזב את המקום. כמה ימים לאחר מכן נגנב הכלי אך נתפס ביחד עם רוכבו על ידי המשטרה. כשבעליו הוזמן לתחנה לקחת את כלי הרכב הדו-גלגלי הבחין במקרה בחייל וסיפר לשוטרים כי מספר ימים קודם לכן הגיע לביתו, התעניין ברכישה אפשרית, התחרט ורק כעת הוא מבין מדוע.

צעיר אלמוני הגיע לאופנוע שחנה בסמוך לאחד הבניינים ברעננה, הוריד ממנו את הסדינים שעטפו אותו והתיישב. בעודו מתכוון להניע קפצו עליו בלשים ועצרו אותו. בבדיקה עלה כי האופנוע נגנב כמה ימים קודם לכן מראש העין ובעליו הרשומים הוזמן לתחנה לקחתו. כשהגיע הבחין בעצור וסיפר לשוטרים כי מספר ימים קודם לכן הגיע הצעיר לביתו והתעניין ברכישת האופנוע אך התחרט ולא הסביר למה. לאחר שהבין כי הוא חשוד במעורבות בגניבתו הבין מדוע התחרט.

בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה מתחנת המשטרה בכפר סבא שכבו במארב במרכז רעננה כשהם מתצפתים לעבר אופנוע שהיה מכוסה בסדינים. הבלשים המתינו וביקשו לראות מי יבוא לרכב על כלי הרכב הדו-גלגלי ויצא לרכיבה באזור, כל זאת לאחר שעל פי המידע שהיה ברשותם האופנוע היה ללא לוחית זיהוי כפי שמחייב החוק.

בעוד הבלשים ממתינים הגיע למקום צעיר כבן 20, הביט ימינה ושמאלה ורק לאחר שהיה בטוח כי אף אחד לא מבחין בו הסיר את הסדינים, התיישב והתכונן לצאת לנסיעה. באותו זמן קפצו לעברו הבלשים ועיכבו אותו ביחד עם הכלי לתחנת המשטרה.

בבדיקה עלה כי האופנוע נגנב ימים ספורים קודם לכן מראש העין ובעליו הרשומים זומן לתחנה לקחת את כלי הרכב. כשזה הופיע בתחנה הבחין בחייל וסיפר לשוטרים על היכרותו עם הצעיר. השוטרים סיפרו לו כי האופנוע נתפס ברשותו של אותו צעיר ורק אז הבין מדוע חזר בו מכוונתו לרכוש את האופנוע.
 

תגובות