מנכל עיריית הוד השרון רפי סער הודיע על הקפאת עליית שכר הבכירים

מארבעה יוצא אחד: בוועדת הכספים האחרונה הבהיר מנכ”ל העירייה רפי סער לחברים כי בכוונתו להקפיא את עליית שכר הבכירים.
במקביל: ראש העירייה עסוק בלפתור את הבעיה שנוצרה לו עם ארבעת המיועדים: למי יתן סגן בשכר, למי בתואר. את זה נדע ככל הנראה רק לאחר אישור התקציב
 
חברי ועדת הכספים שיבחו את החלטתו של סער לנוכח מצבה של העירייה וסיפרו כי האווירה בעירייה בימים אלו מתוחה מאוד שכן ראש העירייה חי אדיב שומר את הקלפים קרוב לחזה ואינו מוכן לחשוף מי יהיו סגניו בשכר מבין הארבעה הממתינים בשקט רב יש לומר.

מקורב לעניינים סיפר כי בשל הכעס הרב שנוצר בקרב חברי המועצה סביב עליית הארנונה הצפויה שאישורה היה אמור להגיע לישיבת מועצת העיר הקרובה – יידחה נושא זה מעל הפרק, ברם, טרם התקבלה החלטה סופית.

יצוין כי פורום אביב בפייסבוק מצליח להשפיע על מקבלי ההחלטות בעירייה והביקורת הנוקבת בפורום הנכתבת ע"י עשרות תושבי הוד השרון מצליחה לגרום לנבחרי הציבור לנוע באי נוחות סביב הצבעתם על התקציב שאמור להגיע לאישור ביום ראשון הקרוב.

ישיבת התקציב אגב פתוחה לציבור.

חשוב לציין כי חודש וחצי לאחר הבחירות וראש עיריית הוד השרון, חי אדיב, הוא היחיד מבין ראשי העיר בסביבה שטרם מינה סגנים בשכר או בתואר.

מקורביו מעריכים כי המינוי המתעכב הוא בשל עליית הארנונה הצפויה וסימני השאלה סביב הצבעתם של אמיר כוכבי ונוה גור – שני חברי המועצה החולשים על חמישה מנדטים יחד המהווים חצי מהקואליציה.

עם זאת, באופן המעלה תהיות בציבור, ארבעת הסגנים המיועדים שומרים על שתיקה מוחלטת מחשש שמא יהיה זה אחד מהם, הנבדל שיישאר רק עם תואר.

עוד נודע כי בסביבת חי אדיב וסיעת נוה גור נוצרה אי נוחות ומתיחות רבה לנוכח ההחלטה האמיצה של הסיעה להמנע מאישור העלאת הארנונה בחמישה אחוז.

בישיבת התקציב יובהר מי מנבחרי הציבור יצביע בעד, ימנע או יתנגד, מיד לאחר הישיבה תיחשף החלטתו של אדיב לגבי מינוי סגניו.
השקט הזה האופף את נבחרי הציבור במועצת העיר בהוד השרון אינו אופנייני כלל והסיבה היא כאמור סימני השאלה לגבי המינויים שייעשו. אם בכלל.  

תגובות