המשפצים פלשו לדירה והתגוררו בה

תושבת רעננה שעזבה את ביתה עקב שיפוצים גילתה כי המשפצים פלשו לדירתה והפכו אותה למבצרם. הדלת ננעלה והדיירים סירבו לקבל את פניה. שוטרים שפרצו פנימה גילו את זהות הדיירים החדשים, שני פלשתינאים שעבדו בשיפוצים וחיפשו מקום חם בימים הקרים. כעת הדירה זקוקה לשיפוץ מחדש 
תושבת רעננה שבה לדירתה שבמרכז העיר, ביקשה להיכנס וגילתה כי אלמונים עברו להתגורר בה. ניסתה לאמץ את זיכרונה, אולי הזמינה אורחים או השכירה את הדירה לאחרים אך לשווא. ביקשה לפתוח את דלת הבית וגילתה שהיא נעולה וחסומה באמצעות שולחן. למרות ניסיונותיה להיכנס פנימה, הדיירים החדשים והלא מוכרים לא מיהרו לקבל את פניה. לאחר שהבינה כי הנכס היוקרתי נלקח ממנה על ידי אלמונים מיהרה להתקשר לתחנת המשטרה בכפר סבא ורק בבואם של השוטרים התבררה הסיבה להימצאותם של הדיירים החדשים.

הכל החל לפני כשנה, הדיירת עזבה את ביתה לאחר שבבניין בו היא מתגוררת החליטו שהוא צריך לעבור שיפוצים. בשל הלכלוך והרעש קבעה לעצמה כתובת מגורים חלופית עד לתאריך היעד. זמן מסירת הדירה טרם הגיע אך בעלת הדירה ביקשה לעבור בבית ולראות כיצד מתקדמות עבודות השיפוץ. כשביקשה להיכנס הבחינה כי הדלת נעולה, שולחן גדול ממדים חוסם את הכניסה ובבית מסתובבים שני אלמונים. ניסתה פעם ופעמיים לפתוח את הדלת, ביקשה מהשניים לפתוח ואלה סירבו לבקשתה.

לאחר שהבינה כי לבית לא תוכל להיכנס מיהרה להזעיק שוטרים מתחנת המשטרה בכפר סבא שהגיעו למקום והחלו לברר את פשר הדבר. עד מהרה התברר כי השניים (30, 16), תושבי שטחים, המתגוררים בקלקיליה ושוהים בישראל בניגוד לחוק עובדים כמשפצים באותו בניין. לדבריהם התבקשו לישון במקלט צדדי אך הקור בלילות שבר אותם והם עברו להתגורר בבית החם והנעים ביחד עם חבריהם. השניים ציינו כי להם לא היה מזל כמו לקודמיהם שכבר עזבו, שכן הם ישנו בחדר השינה של הגברת ובמיטתה, והם בסך הכל הסתפקו במזרנים ממיטות מאחד החדרים וישנו על הרצפה.

השניים עוכבו לחקירה בתחנה בסיומה נעצרו.
 

תגובות