דירוג הרחובות הפופולריים של אתר יד2:

במקום הראשון – רחוב חזון דוד במודיעין עילית, במקום השני – רחוב סשה ארגוב בתל אביב, במקום השלישי – רחוב הזמיר בנהריה, ובעשיריה הפותחת גם: רחוב החלוץ ברמת השרון
לרגל סוף השנה, דירג אתר יד2 באמצעות מדור מחירון הדירות את הרחובות שבהם נמכרו הכי הרבה דירות השנה. הנתונים מבוססים על מאגר עסקאות הנדל"ן של רשות המסים, וכוללים את כל העסקאות שנעשו באותו רחוב: דירות חדשות ודירות יד שנייה.

במקום הראשון נמצא רחוב חזון דוד במודיעין עילית, שבו נמכרו השנה 133 דירות, במחיר ממוצע של 974,160 שקל לדירת 4 חדרים. למקום השני הגיע רחוב סשה ארגוב בתל באבי, שבו בוצעו 130 עסקאות, במחיר ממוצע של 2,439,800 שקל לדירת 4 חדרים. במקום השלישי ממוקם רחוב הזמיר בנהריה, שבו נמכרו לא פחות מ- 117 דירות במחיר ממוצע של 901,450 שקל לדירת 4 חדרים. למקום הרביעי הגיע רחוב מנחם בגין בתל אביב, שבו נמכרו 115 דירות, במחיר ממוצע של קצת מעל ל- 3 מיליון שקלים. את החמישייה הפותחת סוגרים הרחובות אבא ברדיצ’ב בפתח תקווה ובית אל בתל אביב, שבכל אחד מהם נמכרו השנה 107 יח"ד, במחירים ממוצעים של 1,285,460 שקל ו- 1,953,050 שקל לדירת 4 חדרים, בהתאמה. רחובות נוספים שהגיעו לעשירייה הראשונה בדירוג הרחובות הפופולאריים: רחוב החלוץ ברמת השרון, רחוב ארלוזורוב ברמת גן, רחוב הדודאים בחדרה ורחוב ברנדייס בירושלים (ראו טבלה מלאה למטה).

לדברי רועי שגב, סמנכ"ל אתר יד2: "המשותף לרחובות שנכנסו לדירוג הוא שהם כוללים בנייה חדשה לצד בתים קיימים. ככלל, במקומות שבהם יש תנופת בנייה חדשה, ערך הדירות הקיימות באותו רחוב והביקושים למגורים ברחוב עולים. הדבר עובד גם בכיוון ההפוך, כלומר, רחוב שהוא פופולרי ונמכרות בו הרבה דירות מיד שנייה, יעלה את הביקושים גם לדירות חדשות הנמכרות בו".

שגב מוסיף כי "הדירוג מוכיח כי שוק הנדל"ן רותח גם במקומות המרוחקים מן המרכז, כמו למשל בנהריה ובבאר שבע, וגם במעגל השני והשלישי מתל אביב, כמו למשל בחדרה ובפרדס חנה.  

תגובות