עצרו רכב לבדיקה וגילו רכוש גנוב בסכום של 280,000 ₪

שוטרי תחנת ראש העין ניגשו לבדוק את זהותו של הנהג שזה עתה עצרו לבדיקה וגילו ברכב 7 פטישוני קידוח בשווי מאות אלפי ₪ שנגנבו מספר דקות קודם לכן

השוטרים חסמו את הרכב סמוך לכפר קאסם ומרדף ארוך הגיע לסיימו. הם הורו לנהג לצאת מהרכב, הביטו פנימה וגילו 7 פטישוני קידוח ששווי כל אחד מהם כ-40,000 ₪. בדיקה מהירה העלתה כי הציוד שייך לאחד מבתי העסק בנחשונים שנפרץ מספר דקות קודם לכן. החשוד הכחיש כי גנב את הרכוש וטען כי בסך הכל התבקש להעביר את הכלים.

שוטרי תחנת ראש העין שהיו בפעילות יזומה בערב שישי הבחינו ברכב מסחרי וכרזו לנהג לעצור בצד הדרך לבדיקה, אלא שלנהג הרכב היו תכניות אחרות במקצת. ברכב בו נהג היה רכוש בשווי 280,000 ₪ שנגנב דקות קודם לכן מאחד העסקים הנמצא קיבוץ נחשונים.
מרדף משטרתי החל אחר הרכב החשוד, מרדף שהחל ביציאה מהקיבוץ והסתיים סמוך לכפר קאסם. בעוד הנהג מנסה להימלט ולהישאר חופשי הצליחו השוטרים לחסום את דרכו. כשפתחו את הרכב גילו את הרכוש עליו היו סימנים מזהים והעידו על בעליהם החוקיים.

הנהג (36) תושב הדרום ניסה את מזלו והסביר לשוטרים כי חבר ביקש ממנו להעביר את הכלים. לדבריו בכלל לא ידע במה מדובר וחשב כי תשובתו סייע לו רגע לפני שנעצר. לשאלה הבאה כבר לא הייתה לו תשובה והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה לאחר שלא ידע להשיב מדוע נימלט שכן לדבריו לא ידע שמדובר בציוד גנוב והיה אמור לאפשר לשוטרים בדיקה קצרה של רישיונות הרכב בלבד. 

תגובות