נוה גור יכריע הערב: האם יצביע בעד עלייה בארנונה בסך 8.66%

הערב ההכרעה: מי בעד מי נגד
הערב ישיבת תקציב דרמטית בהוד השרון והשאלה הגדולה העומדת באוויר היא: כיצד יצביעו המתנגדים הגדולים בחמש השנים האחרונות להעלאת הארנונה: סיעת נוה גור וסיעתו של אמיר כוכבי – שני אלה חולשים על חמישה מנדטים המהווים חצי מהקואליציה. 

השניים עמדו במרכזה של סערה בשבועות האחרונים כשהודיעו כי יצטרפו לקואליציה בראשות ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב. 

נוה גור ואמיר כוכבי, מי שהיוו אופוזיציה חזקה ביותר וסחפו את הצבעת הבוחרים אחריהם בבחירות, הפתיעו ביותר כשהודיעו לציבור כי בכוונתם לקבל את הצעת חי אדיב להתמנות לסגן בשכר. השניים מפתיעים עוד יותר כעת כשרגע לפני העלאת הארנונה, לא נאמרת אף מילה מכיוונם והם חוזרים על מנטרה "נתכנס ונדון…ונחליט"..

עם זאת, נוה גור, בעל הסיעה הגדולה ביותר (אחרי חי אדיב), נמנע בוועדת הכספים מהצבעה על העלאת הארנונה בחמישה אחוז בנוסף לצו הארנונה בסך 3.66% ויש לשער כי לא יזגזג הערב ויתמוך בהעלאה המשמעותית המעוררת את כעסם של התושבים בעיר. 

חבר המועצה יגאל שמעון אמר כי "ההערכה היא כי התקציב יעבור ללא דרמות מיותרות אך השאלה הגדולה היא כיצד תצביע סיעתו של נוה גור המונה שלושה חברי מועצה. למרות ההימנעות של סיעת יש עתיד בוועדת הכספים התקציב שומר על השירות והאיכות שאנו מעניקים לתושבי העיר. לדעתי ההימנעות של דרך העיר היא הפרת הסכם לכל דבר ולא נתקלנו בזה בחמש השנים האחרונות בכל ההתנהלות הקואליציונית. אולי זאת הדרך החדשה ואני מכבד אותם על הדרך החדשה שהם מתווים, הבטיחו והם מקיימים לבוחרים שלהם". 

פורום אביב שיגר היום, יום ראשון מייל בתפוצה של אלפי תושבים ובו ציין כי מאות חתמו על העצומה נגד העלאת הארנונה "עיריית הוד השרון מתכוונת להעלות את הארנונה ב8.66% (כמעט תשלום נוסף בשנה), זאת מבלי לבצע התייעלות כלשהי וקיצוץ ה"שומנים" בתקציבה. האם אנחנו תושבי הוד השרון, רוצים להמשיך ולהיות ה"פרה החולבת" לכיסוי גירעונות עיריית הוד השרון מדי שנה? 
אם אתם לא מסכימים יותר שיחגגו על הכיס שלכם, אז היום בשעה 18.00 תתקיים הפגנת נוכחות של תושבי הוד השרון בישיבת מועצת העיר, אשר תדון באישור תקציב עיריית הוד השרון לשנת 2014. מרכז האומנויות- רחוב כפר הדר 33. זה הכסף שלכם. לא תגיעו?
הוד השרון היא העיר היחידה באזור השרון שמעלה את הארנונה מעבר לחוק ההסדרים. בערים הרצליה, רמת השרון, כפר סבא ורעננה החליטו להסתפק בעלייה של 3.66 אחוזים, וראש עיריית הוד השרון דורש להעלות לתושבים את הארנונה בעוד 5% נוספים. סה"כ 8.66%, שהם כמעט תשלום נוסף אחד של ארנונה בשנה. אז בואו ונעשה לזה סוף ! אלו שבחרנו בהם לאחרונה, לא יכולים לשבת בשקט לאחר שקיבלו כסאות ותפקידים. לא על חשבוננו. רוצים למנוע את הפגיעה בכיס שלנו? לחדול מלממן את הבזבוזים ומחדלי הנבחרים שלנו ומימון העלאות השכר החריגות שלהם (מדי שנה)? חתמו על העצומה ושתפו את מכריכם, חבריכם ומשפחתכם המתגוררים בעיר :
www.atzuma.co.il/arnonahod". 

תגובות