שנה אזרחית טובה לתושבי הוד השרון: חברי המועצה העלו לכם את הארנונה ב – 8.66%

חבר המועצה יגאל שמעון מגיב לראשונה להצטרפותו האפשרית של יואב רוזן לקואליציה העירונית “נשמח להיעזר בכישוריו”
ד"ר יואב רוזן וחברו לסיעה יגאל הררי תמכו בהעלאת הארנונה והותירו את חבריהם פעורי פה. "החלטנו להפסיק להיות ליצני החצר", מסביר רוזן את הצעד "אני מקבל בהכנעה ובהבנה את תוצאות הבחירות בהוד השרון. הציבור אמר את שלו באופן חד משמעי ולכן אני מצטרף לדעת הרוב בהוד השרון שקבע כי הוא רוצה ברובו את המשך העשייה של קבוצתו של חי אדיב", כך אומר ד"ר יואב רוזן, יו"ר האופוזיציה שהצטרף לתמיכת חברי הקואליציה בישיבת מועצת העיר בהוד השרון.

ד"ר רוזן מודע לביקורת הקשה סביב תמיכתו ותמיכת חברו לסיעה יגאל הררי בהעלאת הארנונה "הציבור בחר ואין לי ברירה אלא לקבל קביעה זו. בכדי לבצע את התוכניות שהציבור רוצה שיבצעו צריך לחפש מקורות מימון וחלק מהמקורות האלה זה הארנונה של התושבים".

מה אם חי אדיב יציע סגנות בשכר?

"לא התקיים שום דיון על הצטרפות לקואליציה ואין קשר בין ההצבעה של כיוון חדש לבין ניסיונות לזכות בתפקידים כמו שחלק ניכר מחברי המועצה שהעלו את הארנונה אתמול ביצעו בלי הנד עפעף אף על פי שבוועדת הכספים, התנגדו נחרצות להעלאת הארנונה והמבין יבין".

יש סיכוי שתצטרף לקואליציה של חי אדיב?

"ימים יגידו, אם לתרומה שלי יש יכולת לבוא לידי ביטוי בתוך הקואליציה אשקול זאת בחיוב". 

אתה מבין שהציבור מאוד כועס שתמכתם בהעלאה?

"מי שתמך בהעלאת הארנונה אתמול מעבר לסיעת חי אדיב הם סיעות קצב בראשות אמיר כוכבי ודרך העיר בראשות נוה גור שהבטיחו הבטחות שווא לתושבים ועד לרגע זה לא עמדו באף התחייבות שלהם. בקדנציה הקודמת גם חבר המועצה כוכבי וגם נוה גור מבחוץ, תקפו ללא הרף את עמדותיו של חי אדיב, שימשו בתוקפנות כמטיפים נגד כל דבר שנעשה בעירייה. במערכת הבחירות הגדילו לעשות ותקפו באופן אישי את ראש העיר מה שלא מנע מהם בסיבוב השני לזגזג ב 180 מעלות ולהביא לבחירתו המחודשת של חי אדיב. הצבעתם אתמול בעד העלאת הארנונה היא המשך ישיר של התנהלות שאין לה מקום בפוליטיקה בהוד השרון. לכן מי שצריך לתת דין וחשבון זה קודם כל הם ומרגע שגם התקציב וגם העלאת הארנונה אושרו ע"י רוב של 12 מתוך 17 קל להבין את ההחלטה שלי ושל חברי יגאל הררי להפסיק לשמש כליצני החצר של מועצת העיר וכמו שאמרתי בתחילה נתמוך ברצון הבוחרים. אני לא מצטער שהצבעתי בעד ההעלאה, ממש לא". 

יגאל שמעון, חבר המועצה מפרגן לרוזן:"נשמח לראות את ידידי יואב רוזן בשורות הקואליציה העירונית. אני חושב שהוא נכס להוד השרון, שיתוף הפעולה המשותף בחמש השנים האחרונות הראה לי את גדולתו של האדם, רצינותו ויכולותיו ולהבדיל מהחלטות ממלכתיות להחלטות אחרות. שמחתי לעבוד איתו בוועדות ובמועצת העיר ואשמח מאוד אם יסכים להצטרף, אנו נשמח להיעזר בכישוריו". 

תגובות