בעל מבקש להתגרש מאשתו: טוען שהיא מבלה עם חברי הקהילה הגאה

האשה בכתב הגנה “מדובר בבעל בוגדני, רועה זונות, אשר נטש את משפחתו כיוון שנתן את עיניו בנשים זרות”
 
איש צבא קבע לשעבר, בן 62, המבקש להתגרש מאשתו בת ה- 58, טוען כי אשתו איבדה עניין בחיי מין משותפים איתו. ואילו האישה בכתב הגנה טוענת, כי מדובר ב"בעל בוגדני, רועה זונות, אשר נטש את משפחתו כיוון שנתן את עיניו בנשים זרות". תביעת הגירושין ופירוק השיתוף, שמתנהלת בו זמנית בבית הדין לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, חורגת מהתיאור המוכר שאליו מגיעים בני זוג המצויים במשבר, כאשר בעלילה נוצרת תפנית בדבר זהות הצלע השלישית בסיפור – בן הזוג של האישה – ידיד הומוסקסואל.

בני הזוג נשואים עשרות שנים ויש להם שני ילדים בוגרים. הבעל, גמלאי צה"ל שפרש מצבא קבע, טוען, בין היתר, כי הוא חסר רכוש למעט אופנוע שעליו הוא נוהג לרכב ביחד עם חברים ומסרב לחלוקה הוגנת ושיוויונית של רכושו עם אישתו.

בכתב ההגנה שהוגש על ידי עו"ד טלי אויזרוביץ, ממשרד קורן-אויזרוביץ, טוענת האישה כי מדובר בבן זוג שבגד בה לאורך שנים, אשר קיים מערכות יחסים ארוכות עם מספר נשים, עזב מרצונו את חדר השינה המשותף שלהם ומסרב לקיים עימה יחסי אישות בטענה שהוא חולה ומסכן לאחר ניתוח שעבר ושבעקבותיו איבד את החשק המיני.

אולם, מעבר לסיפור השגרתי של בני זוג מבוגרים שמתגרשים בנסיבות אלה או אחרות, הבעל טוען כי הצלע השלישית בסיפור הוא חבר הקהילה הגאה, מאפר הומוסקסואל. לטענת הבעל, בין האישה למאפר נוצרה קירבה אינטימית. הם יצאו ביחד לבילויים בערב שישי ואף טסו יחד לחו"ל.

האישה בכתב ההגנה טוענת כי בעלה מעל בכספים של המשפחה, העלים את הכספים והחסכונות של בני הזוג ואף פתח חשבון בנק על שמו תוך שהוא מסרב לתת לה מחצית מהפנסיה הצבאית. ולעצם העניין, היא אומרת כי מדובר באדם שעבד איתה באותו מקום עבודה לפני שנים, והפך לחבר טוב של כל המשפחה, "הוא היה כמו אח והיה בן בית" היא אומרת "אכן זהותו המינית הייתה אהבת גברים ובגלל זה הבעל לא דאג מעולם".

הדיון בענייני רכוש ופירוק השיתוף מתנהל בבית הדין לענייני משפחה ואילו הדיון בעניין מתן הגט נדון בבית הדין הרבני.

 

תגובות