מי מבתי העסק בכפר סבא לוקח חלק ביום העסקים הקטנים 2014 ?

עיריית כפר סבא יוצאת בקריאה לבתי עסק ברחבי העיר כפר סבא לקחת חלק פעיל ב”יום העסקים הקטנים”, שעתיד להתקיים בעיר ב 2-3 בינואר. הפרויקט, בחסות עיריית כפר סבא, הינו חלק מפרויקט ארצי ביוזמת בנק הפועלים, ומטרתו – לעודד קנייה ורכישת מוצרים בעסקים קטנים בכל הארץ
בשנה שעברה לקחו חלק בפרויקט אלפי עסקים מכל רחבי הארץ וכמובן גם מהעיר כפר סבא. עסקים אלה זכו לחשיפה מרבית שאפשרה להם להציע הנחות ומבצעים מיוחדים ללקוחות פוטנציאליים, ובכך להגדיל את הכנסתם. ההשתתפות ב"יום העסקים הקטנים" פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם. בתי עסק שיירשמו למבצע יקבלו ערכה מיוחדת לתלייה בחזית העסק, שבה ירשמו את הנחות ומבצעים ייחודיים ליום העסקים הקטנים. ביום זה נקראים תושבי ישראל להעדיף לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים. אלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ שיצטרפו למהלך, יקבלו אמצעי חשיפה שיאפשרו להם להציע הנחות ומבצעים מיוחדים ללקוחות פוטנציאליים. מסקרים ומחקרים שבוצעו בארץ ובעולם עולה כי לצד נושא המימון, האתגר המרכזי עמו מתמודדים עסקים קטנים הוא שיווק העסק, הגברת מודעות ובניית מאגר לקוחות, ולכן ב"יום העסקים הקטנים" קיבלו בתי העסק פלטפורמה שיווקית נאותה להצגת העסק ולקידומו. בנק הפועלים, המוביל בסיוע ובליווי לעסקים הקטנים בישראל, ימשיך בתמיכתו בעסקים הקטנים, שאחד מביטוייה הוא יום העסקים הקטנים שיזם הבנק. יוזמת יום העסקים הינה המשך ישיר לפעילות הענפה אותה מקיים הבנק למתן כלים, תמיכה וליווי פיננסי ייחודי לעסקים קטנים, והינה חלק מחזון הבנק לליווי לקוחותיו לצמיחה ולחירות פיננסית.

ראש העירייה, יהודה בן חמו: "אני מודה לרביטל שלום, מחזיקת תיק העסקים במועצת העיר על נכונותה, פועלה ויוזמתה. אני בהחלט מתרשם כי מדובר בחברת מועצת עיר שבאה לתרום ולהירתם למען הציבור. אך טבעי כי רביטל שביום יום עוסקת בקידום פרוייקטים נרתמה יחד עם עוו"ד אהרון שוורץ לטובת קידום פרוייקטים של העסקים בכפר סבא. אני קורא לכל בעלי העסקים הקטנים לקחת חלק פעיל ביום העסקים הקטנים ובמקביל אני קורא לכל הכפר סבאים להמשיך לעשות עסקים בעיר שלנו, ליהנות ממוצרם איכותיים וכמובן לתרום לפיתוח הכלכלי של המדינה ושל העיר בפרט. אנו בעיריית כפר סבא תומכים בהבאת עסקים לעיר וחיזוק העסקים הקיימים, ומעודדים יזמות מקומית. אנו פועלים עם הפנים לאזרח באמצעות מסלול אור ירוק וייעול תהליכים בירוקרטים ומעודדים יזמות עסקית. העסקים הקטנים הם אלו שמהווים את עמוד השדרה של המשק, ולכן עלינו כעשות כל שניתן על מנת לקרוא לכל ישראלי לתרום לצמיחה המשותפת של כולנו, באמצעות רכישת מוצרים ושירותים בעסקים קטנים".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק העסקים רביטל שלום: " במסגרת פעילות העירייה להטמעת ערך סביבה עסקית מעודדת צמיחה עבור עסקים קטנים נערכות ויערכו בעיר פעילויות רבות המקדמות יוזמות וחדשנות על מנת ליצור ולייצר סביבה תומכת לעסקים הקטנים בעיר. יום העסקים הקטנים הינו אחת הדוגמאות לשיתוף פעולה פורה עם המגזר הפיננסי, ואנו מקווים כי זוהי הסנונית הראשונה למיזמים ושיתופי פעולה נוספים, בהם תושבי כפר סבא יקראו להעדיף לבצע את קניותיהם בעסקים הקטנים".

תגובות