עצמאות 2014: גם רחוב אחוזה יחגוג את יום העצמאות הקרוב

בעיריית רעננה הוחלט לשלב את הרחוב הראשי בחגיגות במקביל לבימת הצעירים והנוער שתפעל באמפי פארק רעננה עד שעות הלילה
החל מהשעה 20:00 ייפתחו ברחבת ‘יד לבנים’ ובמגרש חניון המשביר מופעים לכל המשפחה.ראש העירייה, זאב בילסקי: ” לנגד עינינו עמדה המטרה להחזיר עטרה ליושנה, לחזור ולחגוג את יום העצמאות באווירה הקסומה והמיוחדת שאפיינה תמיד את רעננה כשאחוזה הינו המקום העיקרי של חיי התרבות והפנאי בעיר. אני בטוח כי במתכונת החדשה כל תושב יוכל למצוא את האירוע הקולע לטעמו” 
סגנית ראש העירייה, רונית וינטראוב, הממונה על אגף תרבות, נוער ופנאי: "המתכונת החדשה מביאה לידי ביטוי את העבודה הרבה שהושקעה בהקמת מתחמי פעילות הנותנים ביטוי לכל קשת הגילאים ומאפשרים לכל קהילת רעננה לחגוג בצוותא על פי טעמה וסגנונה ובעיקר, משיבה את אווירת החג לאחוזה, הלב הפועם של העיר. יהיה מרגש מאוד לראות את הילדים וכל המשפחה חוגגים יחד באחוזה, לצד בני הנוער והצעירים שיזכו לחגוג בדרך המבטאת את רוחם באמפי פארק רעננה"

עיריית רעננה גיבשה בימים האחרונים את המתכונת החדשה לאירועי יום העצמאות 2014 שיתקיימו ברעננה.
ביום העצמאות הקרוב, גם רחוב אחוזה מצטרף לשמחה ולמעשה מתחמי הבילוי וההופעות יפעלו במוקדים שונים בעיר.

הרחיב בנושא ראש העירייה, זאב בילסקי: "לנגד עינינו עמדה המטרה להחזיר עטרה ליושנה, לחזור ולחגוג את יום העצמאות באווירה הקסומה והמיוחדת שאפיינה תמיד את רעננה כשאחוזה הינו המקום העיקרי של חיי התרבות והפנאי בעיר. אני בטוח כי במתכונת החדשה כל תושב יוכל למצוא את האירוע הקולע לטעמו".

סגנית ראש העירייה, רונית וינטראוב, הממונה על אגף תרבות, נוער ופנאי: " המתכונת החדשה מביאה לידי ביטוי את העבודה הרבה שהושקעה בהקמת מתחמי פעילות הנותנים ביטוי לכל קשת הגילאים ובכך מאפשרים לכל קהילת רעננה לחגוג בצוותא על פי טעמה וסגנונה ובעיקר, משיבה את אווירת החג לאחוזה, הלב הפועם של העיר. יהיה מרגש מאוד לראות את הילדים וכל המשפחה חוגגים יחד באחוזה, לצד בני הנוער והצעירים שיזכו לחגוג בדרך המבטאת את רוחם באמפי פארק רעננה"

בערב יום העצמאות הקרוב יפתחו ברחבת ‘יד לבנים’ אירועי עצמאות טף ומתחם הפעילות לגיל הרך שיכלול סדנאות יצירה, תיאטרון בובות, מעגל מתופפים, ליצנים ועוד. המתחם יפעל בין השעות 20:00 – 22:00
בימת המושבה תפעל ברחבת יד לבנים החל מהשעה 22:30 ועד חצות ותכלול הופעה של יוני רכטר בערב שירה בציבור של שירי ארץ ישראל.

אירועי החג יתקיימו גם במגרש חניית המשביר, שם תפעל במת הילדים והמשפחה בין השעות 20:00 – 22:00 ותכלול מופעים של להקת ‘פניני השרון’ במיטב שיריה, להקות המחול הייצוגיות חינוך משלים 2015, מגמות המחול של בתי הספר בעיר, בתי הספר למחול ומופע שירי הזוכים בתחרות פסטיבל שירי הילדים.
החל מהשעה 22:00 ועד חצות, תפעל במגרש החנייה בימת הניגונים שתכלול הרקדה, מוסיקת נשמה, ניגונים ופולקלור, הופעת מקהלות בתי הספר ומקהלת הבנים "פרחי רעננה".

נוער וצעירים חוגגים באמפי פארק רעננה: בין השעות 22:30 –23:30 יופיעו הזמר אברהם טל והרכבי להקות צעירות שזכו בתחרות מועדון ‘המרתף’. לאחר מכן יופיע במקום אמן מרכזי.
 

תגובות