מועצת העיר הרצליה אישרה את התקציב העירוני לשנת 2014 סך כל התקציב הרגיל עומד על 793 מיליון ש”ח ותקציב הפיתוח (התב”ר) על כ-232 מיליון ש”ח

התקציב וניתוח משמעויותיו, הוצג בפני חברי המועצה על ידי מנהל הכספים של העירייה, רו”ח גולן זריהן. בהתאם לחזון העירוני, שהציב ראש עיריית הרצליה משה פדלון, עיקר ההשקעה והוצאות התקציב הרגיל לשנה הקרובה יהיו בתחום החינוך בעיר, בסך כ-318.3 מיליון ש”ח, אשר מהווים את ההוצאה הגדולה ביותר מכלל התקציב העירוני. תקציב זה כולל תגבור, יוזמות ותוכניות העשרה בחינוך וכן בנייה, שיפור ושדרוג של מוסדות חינוך בעיר
 
מועצת העיר הרצליה אישרה השבוע את התקציב העירוני, הרגיל והבלתי רגיל, לשנת 2014. התקציב גובש במהלך החודשים האחרונים ע"י הנהלת העירייה ואגף המינהל הכספי, בשיתוף כל יחידות העירייה.

התקציב הרגיל שאושר עומד על 793 מיליון ₪ (לעומת כ 751 מש"ח ב-2013) ותקציב הפיתוח – התקציב הבלתי רגיל (תב"רים) יעמוד על כ-232. מש"ח (לעומת כ-233, מש"ח
ב- 2013.

חשוב לציין, שבתקציב הרגיל מהוות ההכנסות העצמיות כ- 77% מכלל תקציב ההכנסות. אחוז גבוה זה מעיד על עצמאות כלכלית, ואכן עיריית הרצליה מדורגת על ידי חברתStandard & poor’s הבינלאומית, בדירוג הגבוה ביותר בישראל AAA כאחד הגופים האיתנים במשק הישראלי.

התקציב וניתוח משמעויותיו, הוצג בפני חברי המועצה על ידי מנהל הכספים של העירייה, רו"ח גולן זריהן. בהתאם לחזון העירוני, שהציב ראש עיריית הרצליה משה פדלון, עיקר ההשקעה והוצאות התקציב הרגיל לשנה הקרובה יהיו בתחום החינוך בעיר, בסך כ-318.3 מיליון ש"ח, אשר מהווים את ההוצאה הגדולה ביותר מכלל התקציב העירוני. תקציב זה כולל תגבור, יוזמות ותוכניות העשרה בחינוך וכן בנייה, שיפור ושדרוג של מוסדות חינוך בעיר.

תחום התרבות, הנוער והספורט מהווה כ- 9% מעוגת התקציב. כמו כן, בשנת 2014 תימשך ההשקעה הרבה באירועי התרבות והספורט מהם נהנים התושבים: מופעי הקונצרט בפארק ואירועי הספורט העממי.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון הודה לאנשי המינהל הכספי, למנכ"ל ולמנהלי האגפים של עיריית הרצליה על שיתוף הפעולה בהכנת תוכנית עבודה שקולה ומחושבת, שתצעיד את הרצליה לעבר שנה נוספת של איתנות כלכלית ויכולת להעניק לתושב את מיטב השירותים ברמה הגבוהה ביותר.

ניתן לעיין בתקציב באתר עיריית הרצליה.

 

תגובות