השבוע, בהמון מזל טוב חגג מאמנה האגדי של אגודת השחייה העירונית ״הפועל עירוני הוד השרון״, דניאל ליבוביץ, את נשואיו לבחירת ליבו קרן שואף

הנהלת המועדון עם צוות המאמנים, פסיכולוג האגודה, מאמן הטריאתלון האגדי מיקי אילני, וספורטאים רבים נוספים, הגיעו לחגוג עם משפחת ליבוביץ החדשה בחופתם
 
בין החוגגים גם חברת מועצת העיר ויו״ר ועדת הכספים של הוד השרון, עדי ברמוחה החברה מזה כעשור במעגל נשים מס’ אחת, ״בראשית״, ואף כיהנה כיו״ר מעגל נשים במשך שנתיים.

מעגל נשים בראשית הוא ארגון התנדבותי אשר עושה למען אנשים עם צרכים מיוחדים וניצולי שואה. כל זאת עושה עדי ברמוחה יחד עם שוש שואף, אם הכלה בהתנדבות מלאה.

אז מסתבר שמאמן השחיה דניאל ליבוביץ התחתן טוב ולא נתפלא אם גם הוא ירתם בקרוב לפעילות ההתנדבותית של חותנתו ורעייתו הטרייה לאחר שבמשך שנים אימן אשת שחייני בפדל אולימפיק בהתנדבות לקראת אולימפיאדת הנכים. אז אולי אפילו ניראה בעת הקרובה פעילות משותפת של ספורטאי מועדון השחייה ופעילויות מעגל נשים בראשית.

אז ברכות לזוג הצעיר!

בתמונה משמאל לימין: עדי ברמוחה, חברת מועצת העיר ויו״ר ועדת כספים בהוד השרון, עו״ד רביד סימון, מנכ״ל מועדון השחייה, החתן והכלה דניאל וקרן ליבוביץ, אמיר מחברת טלי ספורט, זוהר גלילי, עוז חילואני, אילנה טבת ונקיטה שקילנקו, מאמני מועדון השחייה העירוני. 

תגובות