מנכל עיריית הוד השרון, רפי סער התפטר במפתיע

 מנכ”ל עיריית הוד השרון, רפי סער, המנכ”ל שהצליח להתניע את עיריית הוד השרון קדימה הודיע ביום ראשון השבוע במפתיע על התפטרותו
מזה מספר שבועות מרחפת באוויר שמועה עקשנית לפיה רפי סער מסיים עבודתו בעיריית הוד השרון. היום, יום ראשון השמועה הפכה לרשמית. 

בהודעה הלקונית שיצאה מהעירייה ציין סער את סיום תפקידו "לאחר חמש שנים של עבודה פוריה ואינטנסיבית בעיריית הוד השרון החלטתי כי הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. במהלך השנים הצבתי, בהתאם למדיניותו של ראש העיר מר חי אדיב, שורה של מטרות בכל תחומי העשייה המוניציפלית, שאני שמח על השגתם כדוגמת: יציבות כלכלית- העירייה כיום איתנה ומאוזנת, פיתוח תשתיות עירוניות, מבני חינוך וציבור- הקמת אולמות ספורט, גני ילדים, קונסבטוריון עירוני ועוד, פיתוח מתחם 1200,יצירת שורה של תוכניות אב וביניהן תוכנית אב לוותיקים, כמו גם הרחבת סל השרותים לתושב ועידוד פרויקטים התנדבותיים וערכיים. החלטתי שנכון יהיה לסיים את עבודתי בעיריית הוד השרון במועד זה עם תחילת שנת העבודה 2014 ולאחר הכנת תקציב עירוני מאוזן ואחראי אשר יאפשר מימוש התכניות העתידיות . ראש העיר מר חי אדיב הביע את תמיכתו במהלך אישי זה והמשך התפתחותי המקצועית. אני מודה למנהלי ועובדי העירייה היקרים ולתושבי העיר על שיתוף פעולה ולראש העיר מר חי אדיב על הגיבוי האמון והתמיכה במשך תקופה נפלאה זו". 

ראש העירייה חי אדיב הוציא תגובה קצרה אף הוא ונראה כי סימני השאלה הרבים סביב ההתפטרות הפתאומית ימשיכו לצוף "אני מודה למנכ"ל העירייה מר רפי סער על תקופת עבודה משותפת ופורייה, תוך ניהול מקצועי, איכותי ומשתף. הצבנו יעדים והשגנו מטרות אשר תרמו לשגשוגה ופיתוחה של עירנו אני מאחל לרפי הצלחה מרובה בהמשך דרכו המקצועית". 

תגובות