הנשים של המועצה האזורית חוף השרון פורצות דרך

הצגה, הרצאות, סדנאות, קורסים ופעילויות לכל המשפחה מוצעות לנשות המועצה האזורית חוף השרון, במסגרת “תכנית הנשים” החדשה לשנת 2014
 
המועצה האזורית חוף השרון גיבשה "תכנית נשים" חדשה לשנת 2014 שנועדה להעצים נשים ולעודד את מעורבותן בקהילה. התכנית נועדה להילחם בתופעה שרווחת בימינו, במסגרתה נשים מודרות מתחומים רבים בזירה הציבורית ולא מצליחות להשפיע מספיק על סדר היום הציבורי. הקו המנחה של תכנית הנשים על פיו פועלים במועצה, הוא שנשים יכולות להוביל שינוי גדול ולהיות פורצות דרך בהמון תחומים.

הפרויקט, כאמור, כולל מגוון רחב של תכניות ופעילויות מעצימות כמו הרצאות, סדנאות וקורסים, כמו גם אירועי תרבות מיוחדים שנועדו להוציא את הנשים למרחב הציבורי, אך לא רק.

בחוף השרון לא שכחו גם את המעגל המשפחתי שבו לאישה יש מקום משמעותי כמובילה ופורצת דרך ובמסגרת זו תקיים המועצה גם פעילויות משפחתיות משותפות. לדוגמא, ניתן יהיה לקחת חלק בתוכנית "משפחה משחקת" – יצירת חוויה משפחתית משותפת להורים ולילדים בשיטת ODT, המפתחת כישורים אישיים, דיאלוג משפחתי, ומנהיגות, באמצעות פעילות אתגרית.

"המועצה מובילה את התוכנית מתוך רצון לראות נשים מעורבות בקהילה ומובילות בה בתחומים שונים", מסבירה עדי נוי, היועצת לקידום מעמד האישה במועצה. "אנו מנסים לכוון את התוכנית ולהתאימה לצרכים ולרצונות של תושבות המועצה וליצור מגוון אפשרויות של קורסים וסדנאות לגילאים שונים ולשלבים שונים של מעגל החיים, מתוך שיחות שערכנו איתן ומיוזמות שהן העלו. היענות הנשים לתוכניות יפה ובהחלט מורגשת התעוררות ורצון לקחת בהן חלק. הנשים מדווחות שהן שבעות רצון מהפרויקטים השונים , ומרגישות שהמועצה עשתה צעדים רבים קדימה לטובת השרות לתושבים". 
 

תגובות