שרונה הרשקו: הוד השרון משותקת כבר חצי שנה

מאופוזיציה לקואליציה: חבר מועצת העיר בהוד השרון, אמיר כוכבי, מונה לסגן בשכר. נוה גור ושתי חברות סיעתו שרונה הרשקו ועדי ברמוחה חשפו לציבור את הניכור שהם סופגים מראש העירייה. עוד בישיבת המועצה: עימות קשה בין אביבה גוטרמן לחיים שאבי

סיעת יש עתיד בראשות נוה גור חשפה בישיבת מועצת העיר ביום רביעי השבוע את המציאות הפוליטית שהייתה חבויה עד כה מעין הציבור: ניכור מוחלט מצד ראש העירייה חי אדיב כלפיהם וכלפי ההסכם הקואליציוני שעליו חתם עמם.

זה היה מחזה מרגש, מעורר אמפתיה עד רחמים כמעט. שלושת חברי סיעת יש עתיד עשו כל אשר לאל ידם כדי להעלות הצבעה נוספת לדיון בישיבה: מינוי נוה גור לסגן בשכר. 

חי אדיב, נתן רשות לכל חברי המועצה שביקשו לדבר בישיבה – ללא כל תשובות החלטיות מצידו.
בשבועיים האחרונים, כך נמסר, אדיב מתעלם מפניותיהם אליו בדרישה למלא ההתחייבות ההסכם הקואליציוני. 

שרונה הרשקו פתחה ואמרה "העיר משותקת כבר חצי שנה, אין סגנים, אין ועדת משנה, עוד מעט אין מנכ"ל, התוצאות מראות שהציבור בהוד השרון לא היה ממש מרוצה מהתנהלות הנהלת העיר וגם אתה, במבחן הציבור, נדרשת למועד ב’. חתמנו על הסכם שחמש השנים הבאות לא ייראו כמו החמש שנים הקודמות. אנחנו רוצים לעשות, ואני חושבת שגם הציבור רוצה בזה. הכי קל זה ללכת לאופוזיציה. במקום להתחיל באופוזיציה בחרנו להיות חלק מהקואליציה ולא לעשות מה שקל ונוח. אנחנו הסיעה השניה בגודלה במועצה ואנחנו יודעים שבמנהיגות צריכים לקבל החלטות אמיצות, אני קוראת לך לגלות מנהיגות…שים את טובת העיר וטובת התושבים מעל הכול. לעזור לעיר לחזור לפעילות כמו שנכון שהיא תתנהל. ההסכם הקואליציוני אומר שצריך למנות סגן נוסף ואני קוראת לך למלא את ההסכם. עזרנו לך להיבחר לתפקיד ראש העיר. אני רוצה לקוות שהכל נעשה בתום לב". 

בהמשך גם גור וברמוחה דיברו, אך כאמור לא זכו לכל מענה, ויותר מכך: חבר סיעתו של חי אדיב, משה חנוכה מחד גיסא דיבר בשבחו של אדיב ומנהיגותו דקות ארוכות אך מאידך גיסא חשף בישיבה, כי אינו שותף כלל להחלטה למינוי סגנים ואינו בקיא בפרטים – זאת למרות שכאמור הוא חבר בסיעת ראש העיר. 

עימות רציני נפתח בין אביבה גוטרמן לחיים שאבי על רקע מינויו לדירקטור בתאגיד המים. גוטרמן קבעה כי חבל למנות אותו משום שהוא לא יאושר ע"י משרד הפנים"… גוטרמן: "זה תאגיד חשוב מאוד ולכן יו"ר דירקטוריון צריך שיהיו לו כל הכישורים.  לחיים שאבי חסרים כמה פרמטרים ולכן לא יאשרו אותו", דבריה עוררו את זעמם של חיים שאבי וראש העירייה שהטיח בה: "אל תבלבלי את המוח", וכדומה…

הסרטון המלא מהישיבה לפניכם: 

new.livestream.com/sconnect/hod-hasharon

תגובות

תגובות