“אנחנו עדיין מצפים למימוש ההסכם הקואליציוני”

המועמד לתפקיד סגן בשכר, נוה גור, אמנם חתם על הסכם קואליציוני המקנה לו סגנות בשכר, נציגות בכירה בוועדת משנה ובוועדת כספים. המועמד לסגנות גם נשכב על הגדר ועזר לחי אדיב להיבחר ולהעלות את הארנונה ולאשר את התקציב, אבל הוא לא לקח בחשבון את הסיטואציה שנוצרה לו: עכשיו חי אדיב לא סופר אותו
 
נוה גור שהכניס למועצה עם שתי חברותיו לסיעה שרונה הרשקו ועדי ברמוחה שלושה חברי מועצה למועצת העיר בהוד השרון, יושב וממתין כמו כל תושב אחר בהוד השרון למוצא פיו של חי אדיב ולהחלטתו. האם יקח אותו כסגן, האם לאו.
כל בר דעת שישב במועצת העיר האחרונה בישיבת המועצה מבין שנוה גור – סגן בשכר לא יהיה ואם כן, נשגבות דרכיו של חי אדיב בכל הקשור למינוי סגנים בשכר. אבל נוה גור וחברותיו עדיין ממתינים ומאמינים. גם אם הם היחידים.
בישיבת המועצה האחרונה, חי אדיב הקשיב רוב קשב, במבט זחוח על שלושת החברים המתפתלים, הקשיב ולא השיב. הם עד היום לא קיבלו תשובה אבל הם מאמינים.

נוה גור, מה קורה עם הסגנות בשכר?

"אנחנו עדיין מצפים למימוש ההסכם הקואליציוני, אנחנו ממתינים. נקבע שבתוך שבועיים ימים ימונה סגן נוסף, הוועדת משנה אמורה להתכנס ב 21 לחודש ואנו מצפים למינויה של שרונה".

אתה באמת מאמין שתקבלו?

"לא יודע לומר אני מצפה שהוא יממש את ההסכם".

נפוצה שמועה כאילו אתה מתפצל משרונה הרשקו ועדי ברמוחה והיא תקבל סגנות.

"קשקוש בלבוש הכל מצוין בינינו".

אז אתה מאמין שתקבל סגנות בשכר?

"אני לא מוצא טעם לדחייה נוספת, אנחנו לא מחפשים תפקיד באנו לעבוד".

איזה תגובות אתה מקבל מבוחריכם?

"הבוחרים שלנו נמצאים באותה סיטואציה, משוועים לתחילת עבודה והודעתי להם שבשבועיים הקרובים נתחיל לעבוד".

– מה קורה אם לא.

"זו הפרה של ההסכם הקואליציוני ואנחנו נפעל בהתאם. אבל אנחנו מבינים שיש לו כל הסיבות לרצות קואליציה חזקה ואיכותית ולמנות אותנו".

אבל אתה מבין כמו כל השאר שחי אדיב – לא סופר אותכם

"אני לא רואה את זה ככה, הוא בחר לשמור על שתיקה וסיבותיו עמו וזה בסדר. לא צריך להגיב תמיד לכל דבר".

אז זה בסדר שעד היום לא קיבלתם התייחסות?
"לא, בסופו של דבר הבחירה שלו צריך לשאול אותו".

אתה מכין עצמך לישיבה באופוזיציה?

"אני לא מעריך שנמשיך להמתין אבל אני מעריך שביום רביעי הבא הוא יעמוד בהבטחתו למינוי סגן נוסף ואם לא, נקבל החלטות, ברור שאם לא יהיה מימוש לא ניקח חלק בקואליציה".

אתה מצטער היום בדיעבד שהצבעת בעד העלאת הארנונה?
"אין שום קשר בין התמיכה או אי תמיכה, ברגע שיש הסכם אנשים צריכים לעבוד על פיו, אם היינו חושבים שלא נכון לתמוך בהעלאה לא היינו עושים זאת".

מה דעתך על התנהלות ראש העירייה כלפיכם?

"אני לא מחלק ציונים. המערכת חסרה יציבות וגם החלטתו של המנכ"ל להתפטר גורמת לחוסר יציבות. נכון וראוי למנות את כל בעלי התפקידים כדי שאפשר יהיה לנהל את העיר הזאת טוב ונכון. העירייה הייתה בסוג של המתנה בחודשיים האלו – הגיעה השעה לעבוד. גם ראש העיר מבין שצריך לסגור את כל הקצוות ולהתקדם".

תגובות