חבר הכנסת משה מזרחי התארח בשבתתרבות בכפר סבא: יש בישראל בעיה קשה של שחיתות

בשבת האחרונה התארח חבר הכנסת משה מזרחי בבית גיל פז (בית חיל האוויר) במסגרת שבת תרבות: בתחום השחיתות ציין מזרחי בדבריו כי –ישראל אינה מדינה מושחתת אך יש בה בעיה קשה של שחיתות. גמישות בלתי נסבלת”
באירוע התארחו ח"כ משה מזרחי, תמי סירקיס הבשלנית והסטנד אפיסטית והזמרת חני דינור. את האירוע הנחה העיתונאי ירמי עמיר.

משה מזרחי אשר נשאל שאלות נוקבות – בתחום השחיתות ציין מזרחי בדבריו כי –ישראל אינה מדינה מושחתת אך יש בה בעיה קשה של שחיתות. גמישות בלתי נסבלת.

מזרחי סיפר כי לאחר הזיכוי של ליברמן היו השניים כשקופים זה לזה בכנסת ."התחיל לקרקר חרפה. כולם מחבקים. החל להשמיע זמירות של חסיד", (מזרחי היה מי שעמד בראש אגף החקירות במשטרה וחקר את ליברמן והיה זה שהעביר את ההמלצה להעמידו לדין )

בנוגע להצעתו של ליברמן בנוגע לחילופי השטחים ולהעברת הגבול בכביש 6, ציין מזרחי כי "סוג של גזענות הכי מחפירה". עוד הוסיף מזרחי כי-"ליברמן מסוכן" "אם היו לי את הסמכויות כמו בעבר הייתי עוצר אותו בתחום המדיני".

בנוגע לנתניהו ציין מזרחי- "אינו שולט בסביבת העבודה שלו. עושים דברים איומים על מנת להדביק את החבילה המדממת". 

מזרחי הוסיף כי "אנו משלמים מחיר כבד בכל פרמטר. צריך הכרעה מנהיגותית משני הצדדים". מזרחי ציין כי לדעתו הפתרון הטוב ביותר הוא יוזמת ז’נווה. 

מזרחי ציין כי עדיף שנגיע להסדר עם הפלשתינאים, "לפני שיכריחו אותנו ויורידו אותנו על הברכיים ". 

בנוגע לאלימות בני הנוער ולאלימות בכלל הדגיש מזרחי כי "המשטרה לא חוזקה בהתמדה ואין שום סיכוי שתצליח להתמודד. צריך שוטרים בשטח. בתי המשפט רכים מידי"

לגביי בחירתו של יצחק בוז’י הרצוג ליו"ר מפלגת העבודה הבהיר מזרחי את דעתו "בתקופתה של שלי אכלנו חוקן אולי צריך חנון שיפתיע". 

לסיום ציין מזרחי בנוגע לשחיתות כי  "אכיפה לבד לא תצליח. צריך גם פוליטיקה וממשל ודחיית המושחתים מהפוליטיקה. מדובר במאבק נמשך. מדובר בחלק חשוב מאוד". 

תמי סורקיס בתה של (רות סורקיס ) שכתבה ספרי בישול ומבשלת סיפרה על איך הצליחה לרזות 16 קילו ונתנה מס’ עצות לקהל.
בנוסף הסבירה סורקיס מדוע מתנגדת לתוכניות הבישול בטלוויזיה ולסיום דבריה הציגה בפניי הקהל את מופע הסטנד אפ שלה.

את האירוע קינחה הזמרת חני דינור. 

תגובות